woensdag 3 oktober 2018

Het zit er (bijna) op...

Ben nu echt met de laatste blokjes van 't Boerenvrouwtje bezig.
Het is een flinke dame aan het worden.


Nog even en dan op zoek naar stof voor de achterkant.


Nummer 68 Postage Stamp.


Nummer 38 Four Winds.

Het afgelopen weekend was het laatste weekend op het water voor de jeugd.
Het zit er nu op.


Hoeveel boten zijn dit?


Het zijn er drie.


Zondag was de laatste wedstrijd.
Hier gaat ons zeilmeisje als laatste over de streep.


Vorig jaar zat er een merel bij ons in de garage te broeden.
Het nestje had ik laten zitten, scheelt een hoop werk dit jaar (dacht ik). 
Mevrouw merel was wel wezen kijken maar heeft liever nieuwbouw.
Heb hem nu maar weggehaald, de mussen zijn er super blij mee. 

Vandaag mijn wekelijkse uitje naar het Rasterhoffpark in Sneek.


Schotse Hooglanders lopen ook graag op verharde wegen.


Had ik maar een borstel bij me om haar haar te kammen.


Beide kalfjes zijn stieren.


Je zou denken, hier wordt aan een volgende generatie gewerkt.
Maar de donkere onder is een stier?!?!


Dit kleintje blijft mijn favoriet.


Hij kwam naar me toe huppelen, zo nieuwsgierig.


Kom je nou?


Zou hem zo graag willen knuffelen...

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n wandeling. En je quilt wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net alsof hij je herkent: o ja, dat is zij, met die camera! Even mooi wezen, vindt ze leuk....😇
    Een nestje is een kunstwerk! Zitten de mussen er in of breken ze het af?
    Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi de wandeling , in het verleden daar ook veel gewandeld met de stokken.
    Quilt ziet er mooi uit, schiet mooi op.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dat een mooie quilt Marguerite. Mooie warme kleuren vind ik. Dat kleintje is inderdaad een schatje, het lijkt wel of hij/zij lacht. Ik begrijp wel dat je daar graag wandelt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vogels hebben nu eenmaal graag nieuwe huisjes, zelf gebouwd.
    Ik wil dat lieve kleine koetje ook knuffelen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik moet nodig weer eens naar het Rasterhoffpark zie ik. Wat een scheet. Je boerenvrouwtje is ook al zo mooi en ik weet dat ie in het echt nog mooier is. Succes met de laatste blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak jij veel moois. Ik kom nu af en toe eens langs hoor.

    BeantwoordenVerwijderen