vrijdag 19 april 2019

Lijkt wel zomer...

Terwijl de jeugd hier alweer in de vaart aan het zwemmen is.
(Moet er zelf niet aan denken).
Mocht 't Boerenvrouwtje ook even naar buiten.
Ons postzegeltuintje is zo klein dat er niet eens ruimte voor haar is om helemaal languit te kunnen liggen.


Alle blokjes zijn doorgepit.
Alleen de driehoeken en de rand moeten nu nog gedaan worden.


Heb haar ook nog even op haar buik gelegd.


De Witte Swaen is ook gegroeid tot negen blokken.
Nu nog drie dan is de top zo goed als klaar.

De laatste avonden zijn zo mooi dat ik heel wat wandelingen heb gemaakt.

Op de dijk van Makkum heb ik deze foto's gemaakt.


Verscholen in het gras lag deze (Paas)haas.


Deze ganzen waren niet blij met mij als wandelaar en vielen mij net niet aan.


Een hele groep scholeksters.


Vliegend zijn ze ook zo mooi.



Op de zeedijk bij Harlingen heb ik de volgende foto's gemaakt.






Heb ook nog geprobeerd de maan op de hijskraan te prikken.



Nog niet helemaal vol, maar oh zo mooi...

7 opmerkingen:

  1. Toch aardig gelukt, hoor, met die maan.... Vanavond is hij vol, volgens mij. Daarnet was hij zacht oranje.

    Je quilt zijn prachtig, het Boerenvrouwtje kan haast wel als vloerkleed dienen.
    En al die mooie vogels...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren heeft het Boerenvrouwtje en wat een groot formaat. Je foto's zijn heel mooi Marguerite. Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtige foto's.
    Zomer is het bijna al, maar om nu al in de vaart zwemmen is wel vroeg hoor. De 9 blokken zijn prachtig.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom net van buiten met mijn hondje. De maan is nu vol, en groot, echt heel mooi, het hele park werd er door verlicht.
    Boerenvrouwtje is bijna klaar, dat wordt een lekkere quilt voor de winter. De warmte spat er vanaf.
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi quiltwerk. Fijn dat het bijna af is, nu al snel te warm met zo een quilt op schoot. Prachtige plaatjes in de late avondzon, wat boffen we toch met het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wonen jullie toch mooi! Leuk om de vorderingen van je quilts te zien, ze worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen