zondag 3 oktober 2021

Veel van hetzelfde...

Ook hier worden geregeld pyramides gebouwd. 

Het gaat niet snel.


Maar zo bij elkaar lijkt het al heel wat en kan je ze leuk neerleggen. 

Op elkaar al een hele stapel. 



De cirkels van de Porcelaine de chiffons, die ik af heb, heb ik op de achtergrondstof vastgenaaid. 

Kan nu een volgende cirkel voorbereiden.

Maar eerst ga ik de blokjes van oktober van  de Love & Hope Sampler Quilt maken. 

Het lukt me nog steeds om bij te blijven. 

Er is natuurlijk ook gewandeld de afgelopen dagen. 




Weer een bezoekje aan het Waterloopbos in Marknesse. 




Eigenlijk nog iets te vroeg voor de paddestoelen. 

Een onduidelijke foto,  beestje bleef niet stilzitten. 

Maar dit is de grote gele kwikstaart. 

Ook wezen wandelen in het bos van Gaasterland. 







Wat is het hier mooi. 
We zagen onderweg ook nog een ijsvogel. 





Ook hier nog weinig paddestoelen. 

En op een dag, eind van de middag, het bootje gepakt. 




Windstil begon onderweg te miezeren en iets verder gevaren dan de bedoeling was. 
We kwamen in het donker pas weer thuis. 
Onbekend terrein en echt pikke donker. 
Was een hele ervaring. 

Van de week veel wind en een zonnetje. 
Op naar het strand van Makkum. 





Prachtig de Hollandse luchten en het water. 


Langs de rand van het water liepen kleine vogeltjes. 
Je denkt eigenlijk dat het allemaal dezelde zijn. 
Tot je thuis de foto's bekijkt.
De twee vooraan zijn Bontebekplevier. 
En links iets daarachter is de Bonte Strandloper... 

7 opmerkingen:

  1. De piramides zijn leuk, heerlijk zo'n stapel. En de gecirkeld vind ik prachtig. Het was lekker weer om buiten te zijn, nu is het even afzien. Gelukkig hebben we een fijne hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die rode Pyramides. Welke kleur tussenblokken doe je daar in?
    Die ronde cirkels zijn ook heel mooi gemaakt, staat leuk zo.
    Prachtig de bosfoto's, ben helemaal gek op bos, zou er het liefst willen wonen.
    Goed dat je al die vogelnamen kent, die jij hier laat zien ken ik niet. Misschien komen ze ook wel niet in de stad.
    De IJsvogel wel, maar die kom ik nooit tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog geen idee wat voor kleur de tussen driehoeken krijgen.
      De vogeltjes zoek ik op hoor! Ik hoop ook dat ik de juiste namen heb gevonden.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Zo te zien ben je fijn veel buiten geweest. Spannend om in het donker te varen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pyramides in die rood tinten. En een leuke afwisseling met de cirkels lijkt me. Net als de afwisseling in de natuur, mooie plekjes weer, en die paddenstoelen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wandelingen hebben jullie gemaakt. En mooie pyramides en cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen