maandag 26 september 2022

Wat is dat toch...

 ...met sokken breien. 

Ik heb er al heel wat gebreid. 

Als ze af zijn, dan pas ik ze. 

Daarna verdwijnen ze in een la. 

Brei weer nieuwe. 

Dan blijken deze niet te passen. 

Heb een klein voetje en hoge wreef.

Kan wel, net als de prins van Assepoester,  langs de deur op zoek gaan naar een passende voet. 

Al lijkt me dat wel wat vreemd. 

Heb gekozen voor een eenvoudiger oplossing. 

De te strakke verdwijnen in de la en ik brei nieuwe op dikkere naalden. 

En nu ik zo mijn verzameling sokken zie denk ik dat ik ze toch maar in huis ga dragen. 



Vorige week de boot naar de winterstalling gevaren. 
Hij ligt daar mooi droog en kan de schade van de aanvaring hersteld worden. 


Groenling. 

In de tuin is goed te zien dat de herfst is begonnen. 
De uitgebloeide zonnebloemen worden goed bezocht... 

2 opmerkingen:

  1. Grappig hoor. Een la vol prachtige zelfgebreide sokken en dan niet dragen.
    Misschien kunnen die te strak zijn naar je dochters?
    Er is vast wel iemand die ze past.
    Natuurlijk moet je die dragen. Niet in je schoenen, dat past niet, maar misschien in pantoffels? Lekker warm met deze koele dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je breit heel wat sokken, ze zijn erg mooi ook qua kleur. Hoop niet dat ze veels te strak zitten want dan worden je voeten nog niet warm😱
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen