woensdag 9 oktober 2024

Haak maar raak...

 In totaal 7 van de 8 safari donuts klaar.

Moet alleen de tijger nog.




Maar dat komt nog wel een keertje.


De kroonluchter lampjes zijn ook gehaakt.
Had pakketje voor mijn verjaardag gekregen.

Ons Zeilmeisje had weer kitesurf les.


Terwijl zij in het koude water stond heb ik heerlijk in het Rijsterbos gewandeld.


Waar de herfst al goed zichtbaar is.





Ook zagen we deze knoepert.


Europese Hoornaar.

Het is nu Kinderboekenweek.
En met een kleinzoon kunnen/gaan we nu weer leuke kinderboeken uitzoeken.


Het Kinderboekenweek geschenk is bij ons in Nederlands en Fries.


Bij de kringloop mijn verzameling Rozemarijn en Marjolein boekjes aangevuld.


Deze boeken liggen niet bij de kringloop.
Maar heb ze online besteld.
Prachtige rood witte quilts om ideeën op te doen.
Peter Rabbit, omdat ik al jaren gek ben op dit konijn.
Moet me nog wel goed inlezen wil het me gaan lukken om Peter en alle vriendjes van Peter te kunnen breien.
Plaatjes kijken is al genieten.

Ons kleine mannetje groeit zo hard.


Ga nu eerst achter de lock/naaimachine zitten om shirtjes voor hem te maken.


In de tuin is de specht ook weer gearriveerd...

1 opmerking:

  1. Wat een gezellig mandje vol haakwerk. En lekker het bos in en genieten van de herfst, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen