dinsdag 20 maart 2018

Kunstwerken...

Afsluitdijk Wadden Center, Kornwerderzand.
Donderdag wordt het gebouw officieel geopend.
Dit weekend, 24 & 25 maart, is een feestelijk publieksweekend.


Afgelopen zondag heb ik de eer gehad het gebouw al van binnen te mogen bewonderen.
Het is echt de moeite waard om een keer te bezoeken.
Tentoonstelling/totaalbeleving voor jou en oud.
Zit een prachtig restaurant in met weids uitzicht.
Alleen al om het uitzicht gaan we binnenkort zeker weer een bezoekje brengen.


Ook aan bootjes mensen is gedacht.


Al is het door het ijs vandaag niet te bereiken.

Voor mijn fotocursus moet ik een foto inleveren met een lijnenspel.


Dus vanmorgen de auto gepakt en op naar Zürich.
Dorpje ligt nog geen tien kilometer bij ons vandaan.


Deze brug ligt over de autoweg  van Bolsward naar Harlingen.


Bovenop de brug kan je naar de Waddenzee kijken.


En als je hoogtevrees hebt niet naar beneden.


Aan de rand van het IJsselmeer heeft water, wind en zon eigen kunstwerkjes gemaakt.


Ik krijg maar geen genoeg van het ijs.
Al mag de kou van mij nu ook wel een keer voorbij zijn.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Marguerite.
    Zo vaak rij ik ónder die brug door.....van deze kant heb ik hem nog nooit bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn geweldig hoor. Lang leven de cursus!!!!
    Mooi werk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reportage met foto's
    Echt mooi, het bruggetje is me bekend
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij gaat het heel goed met de fotolessen!

    BeantwoordenVerwijderen