dinsdag 4 september 2018

Bijzonder schouwspel...

Van de week was ik op een avond getuige van dit bijzondere schouwspel.
Vanuit het slaapkamerraam kon ik dit waarnemen.
Hoe een kiekendief een haas probeert te vangen?





De dag erna zag ik de haas nog in het weiland lopen.
Neem aan dat het de kiekendief niet gelukt is.
Of dit was een andere haas, dat kan natuurlijk ook.


Nummer 48 Homeward Bound.


Nummer 78 Shooting Star.


Nummer 63 Ozark Maple Leaf.


Nummer 64 & Plenty.


Nummer 20 Churn Dash.


Nummer 93 Swallow.


Nummer 71 Puss in the Corner.


Nummer 60 Noon & Light.


Nummer 49 Honeycomb.


Nummer 23 Country Farm.


Zover is 't Boerenvrouwtje nu.
Nog maar dertig blokjes.
Lees maar 29, want het volgende blokje is ook bijna klaar...

9 opmerkingen:

  1. Inmiddels zeker 29 blokjes te gaan. Wat een leukerd om te maken. Dat wordt afkicken straks. En te denken dat het dezelfde haas is, vind ik wel prettig! Hoewel...... vogels moeten ook eten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk is dat hetzelfde haasje, zo zielig als hij is opgegeten toch? Daar doen we niet aan hoor :-)
    Mooie blokken heb je gemaakt, mooie stoffen en kleuren.
    Alleen blok Swallow ziet er een beetje vreemd uit, net of het niet goed is, maar dat zal wel zo horen.
    Je schiet lekker op, nog even en je top is af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken, ge gaat snel
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ga je toch snel! En ook nog netjes en mooi.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt wordt dat. Mooie kleurencombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sehr schöne neue Blöcke, so langsam füllt es sich ganz.
    lg martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marguerite, leuk om je te hebben ontmoet in Sneek. Wat een mooie blokken, ik krijg er gelijk zin in om die quilt ook eens te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook leuk jullie zo onverwacht te zien. Al pikte mijn moeder en ik Jacqueline wel even van jullie af.😉

      Verwijderen