vrijdag 4 september 2020

Jaartje ouder...

 September is ook alweer een paar dagen oud. 

Dit houd in dat mijn verjaardag achter de rug is. 

Door corona weinig visite,  maar vreselijk verwend. 


Heb ook weer  een quilt af.  


De vaart zit er lekker in. 

 
 
Voor mijn verjaardag het boek SoxxLook gekregen en wol.

Om even wat anders dan lapjes in handen te hebben ben ik begonnen met het breien van handschoenen zonder vingers. 

Van de week 's avonds in de buurt gewandeld lekker tussen de weilanden. 

We kwamen toen deze ree tegen. 



Na de regendag van gisteren vandaag heerlijk gewandeld. 





Wat wonen we toch mooi! 
Op dit hekje zit een voor mij onbekend vogeltje. 
Staartje wipt als van een kwipstaartje.
Alleen dit vogeltje heeft een oranje/bruine borst...

9 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd en wat een verwennerij. Geweldig die wanten die je breit, wou dat ik het kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat nog met de verjaardag en je affo quilt. Ja, de natuur is mooi en ons Nederlandje zeker. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je al gefeliciteerd, maar leuk als ik al die verwennerij zie.
    Fijn toch om verwend te worden op je verjaardag?
    Heerlijke wandeling en een mooi hertje gezien. Zou dat vogeltje moeten opzoeken in mijn vogelboek...
    Mooie quilt heb je daar hangen, wat fijn dan ie af is, want er liggen vast nog meer projecten te wachten :-)
    Nu eerst je handschoenen, wel jammer dat je van de winter hele koude vingers heb.
    Heb ze wel eens gezien met een vingergedeelte dat je om kan klappen zodat je eventjes je vingers vrij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd!! Jij bent nog steeds actief in blogland zie ik... het is toch ook wel erg leuk om al alles terug te kunnen lezen hé? Ik heb spijt dat ik niet volgehouden heb. Vandaag mijn eerste blogje geplaatst na 5 jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen, heb je toch een fijne verjaardag gehad. Het zit 'em echt niet altijd in het aantal gasten...
    Wat een mooi breiwerk zie ik. En die quilt is een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie kado's. Je woont zeker mooi en wat leuk dat je ons daarvan laat meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piep alsnog een gelukkig nieuw jaar, wat een verwennery en benieuwd nr het breiwerk.
    Wat een schitterende quilt
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! En wat woon je inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een rare tijd, gelukkig mogen we er weer een jaartje bijtellen, ook al is het een ander feestje dan gebruikelijk. Je bent verwend!

    BeantwoordenVerwijderen