zondag 19 februari 2012

Brei-werk...

Vandaag eindelijk weer eens een kaartje gemaakt.


Deze stempel kon ik niet in de winkel laten liggen.


Gisteren bij de 3de kamer in Bolsward langs geweest. De Jeanne d'Arc Living meegenomen, wat een mooie foto's staan er weer in. Ook vier zakjes aparte chocolademelk, twee kartonnetjes mooi kant en natuurlijk ook hartje meegenomen.


Een droom van mij is ooit een jurk of hoedje in deze stijl te kunnen maken.

Moet eerst maar een mooie oude paspop zien te vinden...

9 opmerkingen:

  1. Zo. . . je hebt jezelf goed verwent, lekker hé.

    Ik heb nu een heel jaargang van de Jeanne maar vind het nu wel genoeg. Het is wel een beetje veel van hetzelfde. Misschien dat ik hem tegen de Kerst weer een keertje koop.

    Groetjes Yvonne
    Ps leuk dat kleine breiwerkje, het is een leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi geworden.!! En af en toe moet je je zelf verwennen hoor. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje en vooral dat breiwerkje erop vind ik zo schattig.

    Groetjes en een fijne avond,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat breiwerkje erop!
    En leuke aankopen heb je gedaan bij dat winkeltje.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig is je kaart, super gedaan en wat heb je een leuke dingetjes gekocht!Heerlijk gevoel is dat hè.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke spulletjes gekocht Marguerite, maar je kaartje is ook helemaal toppie. Je hebt er een volger bij hoor.
    Tot blogs en een fijne dag.
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje heb je gemaakt en leuk dat boeketje boven in.
    ook je gekochte spulletjes zijn te gek.
    tot blogs en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je heb leuke spulletjes gekocht.En een super leuk kaartje.En even een reactie op je mailtje,het borduurwerkje maak ik niet in een dag hoor.
    Ik had deze liggen en wil dat met jullie delen.
    Er volgen er nog meer binnenkort.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even kijken of de rare woorden bij reaktie nu weg zijn.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen