zaterdag 11 februari 2012

Bug en zopie...

Mijn bug is af. Het vullen van de dunne pootjes en armpjes waren het moeilijkst.





En een close-upje.


De elfstedentocht kwam dit jaar wel erg dichtbij. Dus gisteren moest ik er ook aan geloven. Heb schaatsen gekocht, heb maatje 36 dus het zijn echte mini-noren.


Moet nu eerlijk bekennen dat ik spijt heb dat ik ze niet jaren eerder heb gekocht. Wat was het heerlijk op het ijs vandaag. Hier samen met mijn jongste dochter. We zijn zelfs onder de brug doorgegaan.


En nu heerlijk languit op de bank met een beker chocolademelk, houtkachel aan en verder helemaal niks.

Nu heel stilletjes hopen dat de weermannen het fout hebben en we nog 14 dagen hetzelfde weer hebben als vandaag...

3 opmerkingen:

  1. Jou Bug is prachtig, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bug is erg mooi geworden! Ik had een roze verwacht, hahahahaa.......
    En....... leuke schaatsen heb je gekocht, hoe gaat het met je spierpijn?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden. Prachtige stofjes heb je gebruikt.
    Jammer (voor jouw) dat het schaatsen nu alweer voorbij is.
    Maar jij bent tenminste op het ijs geweest, ik niet, ik durf niet meer.
    Veel te bang dat ik een heupje breek, haha.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen