maandag 6 februari 2012

Hollandse plaatjes...

Vandaag een echt Hollands kaartje gemaakt. Met hobby dots, niet echt iets om heel veel kaartjes mee te maken maar voor een enkel kaartje vind ik het wel leuk om te doen.


De laatste dagen lijkt wel iedere blik naar buiten een foto waard. Heb er een paar uitgezocht om aan jullie te laten zien.


Weer eentje van ons uitzicht vanuit de slaapkamer.


Waar is mijn hol nou gebleven?


Zo ziet de voortuin er momenteel uit.


Het leek wel een sprookje.


Zo mooi...


Zo kunstig...


Niet alle vaarwegen in Friesland zijn afgesloten. Dit is bij Follega op het Prinses Margrietkanaal.


Het is niet goed voor schaatsijs maar het klinkt zo mooi.


Voor de eendjes is het wak weer groter geworden.

Het is nu afwachten of de tocht der tochten er echt komt. Ze schaatsen niet langs Makkum maar er echt ver voor rijden om te gaan kijken hoeven we niet.

Het blijft spannend...

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig,en super mooie natuur foto's.
    Je heb een prachtig uitzicht.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je woont in zo'n prachtige omgeving en dat allemaal zo vanuit je slaapkamerraam. Spannend he of het gaat lukken met de elfstedentocht. Het zou toch erg leuk zijn!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hobbydots is best wel leuk om te zien vind ik. Maar om het zelf te doen, vind ik minder.
    Je kaart is erg mooi vind ik, echt hollands hè! En dan die mooie hollandse foto's er achteraan! Mooi landschap zo.....

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat is het spannend in Friesland nu en jij gaat gewoon door, lekker binnen met je prachtige kaartje met hobbydotjes. Leuk gedaan hoor en ik vind je foto's ook helemaal super. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej, ik kom toevallig op je blog terecht en zie hier foto's die heel vlak bij mijn huis gemaakt zijn! (de brug van Spannenburg). Hoe grappig is dat!
    Jammer he, dat de 11-stedentocht niet doorgaat. Maar vandaag kunnen we nog fijn schaatsen gelukkig (voordat het weer herfst wordt, brrr).
    Prettig weekend! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen