vrijdag 2 maart 2012

Sleutelkastje...

Mijn sleutelkastje is eindelijk opgepimpt.


Het lag al meer dan 4 jaar in de kast en dus al die tijd ook op de "to do" lijst.


In ons oude huis was het hele trappenhuis en de hal in een maritieme stijl. Dus toen zag het sleutelkastje er zo uit.


Gisteren een dagje Den Helder gedaan. Jongste dochter is een werkstuk over de KNRM aan het maken dus op naar het reddingmuseum. Een super leuk museum helemaal voor kinderen.
En als je toch in Den Helder bent dan moet je even bij Simpel Scrappen langs. Niet voor niks dat zien jullie wel op de hierboven geplaatste foto.


7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er even heel anders uit.! Wat mooi. Ja in Den Helder heb je een leuke scrapwinkel. super dat je goed geslaagd bent. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor je kastje, den helder ben ik ook eens geweest. kwam ook met een tas vol naar buiten. geweldig daar. nee jacq heeft geen blog. die is niet zo met de computer. en inderdaad ze heeft nog steeds een beregezellig huis. ik zie dr vanavond dus dan doe ik dr ff de groetjes. fijn weekend
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je het kastje leuk opgepimpt en het ziet er zo vrolijk uit.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weekend en leuk het sleutelkastje is erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kastje erg leuk geworden, leuk zo met dat hart..
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kastje is erg mooi geworden!
    En je hebt super leuke spulletjes gekocht bij simpel scrappen! En kon je er wat doorheen komen? Door de winkel bedoel ik dan. Veel moois daar of niet!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kastje heb je er van gemaakt Marguerite.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen