donderdag 12 april 2012

Tuin ontwaakt...

Bij Anita van Weer-spiegeling zag ik de prachtigste foto's van haar tuin.
Ben zelf ook met camera de tuin in gegaan. En ohh wat gaat alles opeens hard.


De Helleborus in de achtertuin is nog nooit zo mooi geweest.


De Helleborus in de voortuin is wat bleker van kleur.


De beginnende trosjes van de rode bes. Vorig jaar heb ik van deze enkele struik 1 kilo fruit gehaald.


De kers vorig jaar geplant en ben benieuwd wat hij doet.


Mijn appeltje in pot. Heeft de hele winter in pot buiten gestaan en had dit niet verwacht.


Mijn rode en witte pioenroos. Vorig jaar voor het eerst 1 bloem gehad.


Mijn roze gebroken hartje. Heb er ook een witte bij staan maar die is wat later.


Laatst bij het tuincentrum al wat plantjes meegenomen. De hommel is er ook blij mee.


He!!! Wat zit daar nou???

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marguerite, wat een mooie foto's heb je gemaakt van je tuin. Wat een mooi gezicht hé. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, daar zijn jouw tuinfoto's ook al, leuk! En het gaat zo'n beetje gelijk op zie ik wel. Genieten he, al dat frisse groen. En met de zon en regen groeit het extra snel allemaal.
    Maar he, wie zijn dat op je laatste foto's?? Waar komen die nou weer vandaan? :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tuinfoto's.
    de groei zit er al lekker in,het is prachtig.
    En wat komt daar om de hoek kijken???
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles staat er mooi voor hoor! Je mag er trots op zijn, op je tuintje!
    En nu de zomer nog, dan kun je lekker in de tuin zitten!! En genieten!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè dat er weer wat gebeurt in de tuin, ik kan daar ook zó van genieten. Ik zag een stukje naar beneden mijn favoriete Tilda ook weer voorbij komen. wát is ze toch geweldig, kwijl kwijllllllll. Je hebt haar weer prachtig aangekleed hoor.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he om al die kadootjes in de tuin te mogen uitpakken.
    Ik heb vandaag ook een rondje gedaan in de tuin en sta elke keer weer versteld van wat er al boven de grond is gekomen.
    Geniet er maar lekker van.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net zo genieten van je tuin en het zien groeien van alles als de hobby.....Nog even wachten en dan zitten we weer lekker met een borduurtje in de tuin.....
    Ik kan niet wachten tot het zover is!!!! Vandaag was ook al best lekker, maar doe mij maar nog wat graadjes warmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige tuin en wat is de natuur toch mooi he?
    iedere keer komt gewoon weer na de winter alles op gang en kunnen wij er weer van genieten.
    mooie foto,s heb je er ook van gemaakt.
    fijn weekend en groetjes van an.
    ps, ik was er even niet door ziekenhuis opname

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om nu overal de tuinen te zien ontwaken. Het ziet er prachtig uit. Wat zijn je helleborussen ook mooi. Nu nog beter weer en we kunnen het van dichtbij beleven.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto s van de tuin, een beetje zon een paar dagen doet echt wonderen.
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen