woensdag 30 mei 2012

Het ruime sop...

Het afgelopen weekend zijn we lekker met de boot weg geweest. We hebben in drie dagen een rondje IJsselmeer gedaan. Van Makkum naar Enkhuizen. Van Enkhuizen naar Den-Oever en van Den-Oever weer naar Makkum.


De zon scheen heerlijk. Wind hebben we in alle sterkten gehad, van niets tot veel. Maar geen druppel regen. Als je goed kijkt zie je mij, in de rechterboven hoek, nog aan het werk...


In Enkhuizen verschillende gevelstenen op de foto gezet. Ze hebben er nog veel meer... Een heerlijk stadje om door te lopen.


In Den-Oever hebben we de zon in de zee zien zakken.


Dit zien we als we op de boot zitten.


Als je goed kijkt kan je op deze foto zien "hoe een koe een haas vangt". Volgens mij wordt het niks....


11 opmerkingen:

  1. Oef, dat ziet er prachtig uit, lijkt me heerlijk zo'n boot.
    Dat is echt genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit zeg !! En ook fijn dat het weer een beetje meezat.
    Wat die koe en die haas betreft... ik weet het niet, wie wie gaat vangen haha. Waarschijnlijk gewoon gezellig naast elkaar in de wei.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen en te zien aan die mooie foto's hebben jullie een heerlijk weekend gehad op het water.
    Lekker nagenieten en groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een leuk tochtje, prachtige foto's. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha nee met je neus in het gras vangt ie inderdaad geen haas.
    Heerlijk om zo even een paar daagjes uit te waaien, ik kan me voorstellen dat jullie hebben genoten.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee dat word niets met die koe ....heerlijk met de boot weg dat is pas uitwaaien mmmmmmm heerlijk genieten en dat kon met dit weer ,wat hadden we mooie dagen en wat hebben we genoten zeg ...nu iets minder maar we mogen zeker niet klagen ....gewoon nu even de klusjes doen waar het toen te warm voor was ......fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou mini vakantie ziet ook erg gezellig en leuk uit hoor!
    Ik heb nu ook foto's op mijn blog staan, maar ik ben heel ergens anders geweest, hihiihihihihi...
    Kijk zelf maar even...........

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he zo genieten op het water, wij zijn ook een paar dagen naar de boot geweest. Mooie foto's heb je gemaakt.
    Nog een fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeyyyyy,

    Dan was je wel heeeeel dichtbij!!!!
    Mijn vriend woont namelijk in Enkhuizen.....en ws ik ook als we qua tijd wat verder zijn (hihi)
    Volgende keer effe aanwippen he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik zou niet moeilijk doen hoor!! Enkhuizen is super om te wonen. Toen ik nog thuis woonde heb ik er zelfs een keer gesolliciteerd in de hoop aangenomen te worden en er dan een huisje te zoeken. Heerlijk vakantiegevoel en dan gewoon ieder dag. Hetzelfde heb ik hier in Makkum.
      Groetjes Marguerite

      Verwijderen
  10. Hoi Marguerite,dat zijn mooie foto's en wat heerlijk om met dit weer op het water tijd door te brengen,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen