zaterdag 12 mei 2012

Moederdag...

Morgen is het moederdag. Precies 11 jaar geleden kreeg ik het mooiste kado wat een moeder kan krijgen. Die dag werd onze jongste dochter Rozemarijn geboren. En morgen op moederdag wordt ze al weer 11 jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Van een mini mensje wat in het begin van haar leven heel veel ziek is geweest tot een meid die al bijna groter is dan dat ik ben.


Van de week heb ik haar piratenbootkaart al laten zien en gisteren hebben we de taart in dezelfde stijl gemaakt. Ik heb de boot gemaakt en mijn man heeft de details erin verwerkt.


Hier staan ze samen nog even op de foto. Ben zo benieuwd hoe de taart zal smaken...


Terwijl manlief en ik in gevecht waren met de piraten, heeft oudste dochter dit kaboutervrouwtje gemaakt. Lief is ze he!!


Jongste dochter heeft gisteren op school natuurlijk onze reeds bekende cup-cakes getrakteerd.

Hoop dat jullie morgen allemaal verwend worden en lekker in de watten worden gelegd...

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een linkje hebt geplaatst! :-)
    Voor morgen wil ik jou en je gezin een hele fijne dag toewensen en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd!
    De taart en traktaties zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit. Het water loopt me in de mond.
    Een fijne dag morgen en (nogmaals) gefeliciteerd met je dochter.
    Hier is het feest ten einde. Visite weg en rommel opgeruimd.
    Alleen nog het kinderfeestje (zal wel de laatste zijn nu ze 11 is geworden) volgende week zondag.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creativiteit en wat lekker, gefeliciteerd hoor, je mag trots zijn op je kids.
    Geniet nog even na van moederdag.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd nog met jullie dochter.
    Wat ziet al dat lekkers er ook nog eens prachtig uit mijn complimenten een hele fijne moederdag-verjaardag.
    Dikke knuffel van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd nog hoor..geweldig bezig geweest hoor met al dat lekkers..
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Marguerite, dat ziet er allemaal fantastische uit zeg! En was het lekker??

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat bijzonder is dat he om moeder te mogen zijn.
    Mijn oudste dochter is ook bijna 11 jaar en werd de dag na moederdag geboren, hier in Zweden is het laatste weekend in mei moederdag.
    Nou zeg wees trots op dat prachtige piraten schip, ik vindt hem prachtig geworden.
    Zoonlief die net even mee zat te kijken naar wat ik aan het doen was vond hem vet cool!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen