zondag 17 juni 2012

In de prijzen...

Ben deze week flink in de prijzen gevallen.


Op 14 juni kreeg ik van Anja, van http://maranje-since1964.blogspot.nl een sunshine award.
Bij deze award horen een heleboel vragen die ik zo eerlijk mogelijk probeer te beantwoorden.
1.  Wat is je favoriete dier?
Cavia.
2.  Wat is je favoriete getal?
Heb ik niet.
3.  Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Ik drink helemaal geen alcohol maar de mensen die mij kennen weten dat er liters thee door mij gedronken wordt.
4.  Facebook of twitter?
Geen van beide, het is al heel wat dat ik een blog heb.
5.  Wat is je passie?
Ik wil graag alles zelf kunnen maken.
6.  Krijgen of geven.
Geven. Weet vaak niet wat ik moet zeggen als ik wat krijg.
7.  Wat is je favoriete patroon?
Heb ik niet meer, maar toen ik de kleding voor mijn meiden nog zelf maakte heb ik bijna alle patronen van Roos gemaakt.
8.  Wat is je favoriete dag van de week?
Heb ik niet.
9.  Wat is je favoriete bloem?
Vroeger kleine gele roosjes, tegenwoordig voor al de pioenroos.
10. Wat is je favoriete land?
Nederland. Er is hier zoveel moois te zien dat ik echt niet naar het buitenland hoef.


Op 12 juni kreeg ik van http://handmadebymar.blogspot.nl de liebster blog award.

Ben natuurlijk reuze blij met deze prijzen maar nu moet je de awards weer doorgeven. En dat vind ik vreselijk moeilijk dat ik dit liever oversla. Ik vind het al zo fijn dat ik bij jullie allemaal binnen mag gluren en ideetjes kan opdoen. Dat ik vind dat jullie ze allemaal verdient hebben.


Al geef ik de prijzen niet door ik wil toch iemand in het zonnetje zetten.
Gaan jullie even bij Hannekie, http://sisterlyhomemadegifts.blogspot.com, kijken.
Ze heeft een prachtige give away vanwege haar 200ste bericht.

Ga nu naar het voetbal kijken en hopen dat zij ook in de prijzen vallen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten