donderdag 20 september 2012

Dag van de Leidster...

Vandaag is het de dag van de Leidster. Als overblijfkracht hoor je dat eigenlijk te weten. Ik wist het dus niet en was blij verrast dat we zomaar een kadootje kregen van onze leidinggevende.


Een geurzakje en een geurkaarsje. Het ruikt hier heerlijk.


Ja, ik vind het lekker ruiken. Maar als ik dit hier laat staan krijg ik zometeen heel wat commentaar van de familie.


Op de rand van het bad is een beter plekje. Laat het hier maar staan.


Verder vandaag lekker in mijn huis gerommeld. Deze plaat had ik jaren geleden op school gekocht. Thuis gekomen had ik hem in de parapluubak gezet en daar heeft hij tot vandaag in gestaan.


Geloof niet dat ik zelf van deze plaat heb geleerd. 
Leuk om te zien dat er in al die jaren heel wat veranderd is...

Zie dat ik er nieuwe volgers bij heb gekregen. Leuk dat jullie mij gaan volgen. Ik zal mijn best blijven doen om leuke dingen te maken en te schrijven...


7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! en wat leuk dat je deze heerlijke geurtjes hebt gekregen zeg! nee ik heb ook niet leren rekenen van deze poster.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat leuk zeg! Ik wist ook niet dat die dag bestond hoor! Maar goed dan ben ik ook geen overblijfmoeder, zeg maar!
    Maar echt leuk dat ze aan jullie denkt en deze leuke dingen heeft gekocht! En ach, nu ruikt je badkamer ook heerlijk toch?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat een leuk initiatief zeg. Nou je hebt het verdiend hoor. Werk je veel uren per week?
    Geniet van je geurtje.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marguerite,wat lief zo'n cadeautje,heel attent en die zakjes ruiken idd heel lang erg lekker.Die schoolplaat vindt ik ook gaaf,gelukkig is hij niet beschadigd in de paraplubak,hangt erg leuk zo.Ik heb hier ook geen les van gehad maar duidelijk is het wel,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie zo verrast zijn, dit wist ik ook niet! En die plaat is wel heel erg leuk. Heb hem ook eerder gezien.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, dat je bij me kwam kijken. Wat leuk, zo onverwacht een cadeautje. En wat heb je een gezellig blog!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag van de leidsters? Er is geloof ik voor iedereen wel een dag tegenwoordig. Maar wel leuk om kadootjes te krijgen niet?
    Er moet maar eens een dag van de quilters komen, maar ja van wie krijgen we dan wat?
    Misschien de quiltwinkels die stofjes gaan uitdelen?
    Die kaart van school.... daar is toch niets aan veranderd, dat klopt toch allemaal nog? Maar ja, tegenwoordig zullen ze het wel van de computer leren.
    Zo'n oude kaart in de klas is toch veel leuker, net als die mooie oude platen van Jetses vroeger (in een grijs verleden toen ik nog jong was...).
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen