dinsdag 23 oktober 2012

Blokje af en blokje om...

Jippie, ik heb mijn derde blok van de Berries and Bluebirds af.


Moet nu wachten tot 7 november tot ik weer bij Miranda langs mag voor het volgende patroon.


Heb de blokken aan elkaar geregen en aan de deur van de wc gehangen. Kan nu zien hoe hoog hij zonder de rand, wordt. Dit is ook ongeveer één derde van de breedte van de quilt.

Gistermiddag zijn we even naar Harlingen gereden. Bijna heel Nederland zat in het zonnetje, maar hier in Friesland zaten we in de mist.


Zelfs tussen de huizen zag je wazig.


Blijf het heerlijk vinden om in de lucht te kijken en te zoeken naar gevelstenen. We kwamen ook een nogal vreemde slaapplaats tegen. Een soort UFO maar dan op het water.
Je moet 's morgens wel heel goed nadenken waar je ook alweer was als je je bed uitstapt...


16 opmerkingen:

  1. Het is hier in Harlingen nog steeds niet zonnig, ja wij hebben hier heel bijzondere slaapplaatsen.
    Prachtig patroon ben je aan het maken.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha ja het was hier niet zonnig maar de bootjes in de mist aan de haven heeft ook wel iets hoor ,hij word super en wat is hij groot zeg ,prachtig al die kleurtjes bij elkaar ben benieuwd naar het eind resultaat ....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisterochtend was het hier in Dokkum ook mistig, maar gistermiddag hadden we toch nog een waterig zonnetje..
    Je bluebirds worden mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moet je je telefoon ook even uit doen:)
    Maar evenzogoed is een mooi wazig plaatje hoor. Jammer dat je nou tot 7 november moet wachten, maar ach dan doe je toch even wat anders? En je kunt er tenminste alvast even van genieten daar bij de wc.

    Ik wil nog maar een keer zeggen dat ik je achtergrond zo ontzettend veel mooier vindt. de kleuren enzo, echt prachtig.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha!! die Wietske. Het was mijn telefoon niet die wazig was. Het was gewoon harstikke mistig. In huis konden we niet eens de overkant zien.
      Groetjes Marguerite
      Ben net aan pinokkio begonnen ohhh zo gaaf...

      Verwijderen
  5. Das ook zeker een bijzondere slaapplaats! Wij zijn zondag nog door Harlingen gereden....super leuke plaats! Ik hou van oude stadjes met leuke geveltjes! Het was zondag ook best koud daar terwijl het hier in Brabant toen 21 graden was....echt een verschil. We zijn via de afsluitdijk teruggereden en daar was het maar 10 graden....brrr.
    groetjes van Nicole

    o ja ik dacht ik je volgde maar niet dus.....bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie blokken. Je bent goed bezig. Hier was gelukkig het zonnetje. We hebben zelfs nog even buiten gezeten.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch snel! Alweer een blok klaar.Weer super leuk natuurlijk.
    Nu weer wachten tot november...
    Maar je hebt gelukkig nog wel andere projecten.
    Wat jammer van die mist. Wij hebben hier in Utrecht twee prachtig zonnige dagen gehad.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je berries te gek aan het worden zeg! Ooh, hij wordt echt mooi! Als hij klaar is waar komt hij dan te hangen?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi worden je blokken, en je gaat er maar vlot door.
    Het zonnetje hadden wij dus ook niet,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er al prachtig uit Marguerite. En wat jammer dat het zo mistig was maar je hebt evengoed genoten, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was inderdaad erg mistig maar vandaag is het grijs weer zonder regen tot nu toe. Er wordt nu gezegd dat het morgen gaat regenen. Ha ha.
    Je berries and bluebirds is weer erg mooi geworden.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik blijf hier gezellig als nieuwe volger hangen wat voor prachtige dingen maak je heb ik bekeken
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend blok heb je gemaakt. Je had toch naar midden of zuid nederland moeten komen. Ik ben in het midden van Ned en we hebben tot gisteren steeds buiten gezeten, buiten eten, het was 22 graden, echt genieten. Nu is het ook donker en triest helaas. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het zo knap al die kleine lapjes aan elkaar maken, niet echt mijn ding maar ik vind het wel mooi om bij anderen naar te kijken.
    Tja Fryslan♥ het is er altijd net even kouder dan de rest van Nederland. Maar wat ik het meest mis is de wind, heerlijk altijd een briesje of stevige ruk winden.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh dat is dus echt NIETS voor mij,al zou ik het NOGF zo graag willen,dat zou me nooit gaan lukken:-(,wel heel mooi,dus ik ga je volgen!LEUK ik wil samen met mijn man ook nog eens een keer Harlingen aan doen,daar heeft n.l zijn vader in zijn jongere jaren gewoond voordat ze destijds naar Eindhoven verhuisde en hij woonde daar op de grote breedeplaats!!!dus ik vind het zo leuk die straatnaam nu in jou mooie foto-collage terug te zien!Hoop er komend voorjaar zomer een keer zelf een foto van te kunnen maken!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen