woensdag 19 februari 2014

Inhaalrace...

Vanmiddag voor de televisie gezeten en naar het damesschaatsen gekeken. Het was weer een spannende race.
Ben zelf met een inhaalrace begonnen. Het randje per week.


Het is een heerlijk werkje om lekker zittend op de bank te doen.

Op de televisie zijn de Olympische Ringen de hele tijd te zien. Mijn boek van de SBS-quilt doorgebladerd en gekeken of er misschien een bijpassend blokje zou zijn. Het is deze geworden.


Nummer C-2 Wedding Ring 1.

Ga nu eerst stof bij elkaar zoeken voor een volgend blokje en daarna pak ik mijn randje er weer bij. Moet een sprintje gaan trekken...

10 opmerkingen:

  1. Hé, wat zie ik daar ....zijn de eerste randjes al gemaakt.
    Ik ben ook al een flink eind op weg met mijn nieuwe borduurwerkje, wordt namelijk tijd dat ik weer eens wat op mijn blog ga zetten.

    Groetjes Yvonne

    ps ik vind je schaatsmeisje erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dus jij ook lekker aan het borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk werkje de randjes, mooi blokje ook weer gemaakt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog. Lovely fabrics.
    And wonderful start from Randje per week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk die randjes !!!
    En je blokje is ook weer schattig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn wel erg leuk die randjes!!!
    Borduren gaat mij niet meer zo goed af met mijn handen helaas maar als ik het zie dan kriebelt het wel hoor.
    Gelukkig schilder ik graag en dat is ook leuk om te doen alhoewel je dat niet zo snel tussendoor pakt zo onder een schaatswedstrijd of zo.
    Je Quilt wordt vast een plaatje met die kleurtjes.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In ieder geval één ring op dit blokje.
    Vanmiddag is er kunstrijden, ga ik lekker kijken, erg mooi om te zien en spannend natuurlijk.
    Jammer daar is geen Nederlander er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi blokje weer Marguerite. Vandaag jammer genoeg geen schaatsen want wij zitten ook steeds voor de buis hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen