zaterdag 17 mei 2014

Blijven vissen...

Bij mijn moeder hangt op de schouw in de keuken een oude puddingvorm in de vorm van een vis. Ze weet dat ik er naar zit te asen. Maar ik krijg hem natuurlijk niet. Hij hangt daar net zo mooi.
Nu was er vandaag een rommelmarkt in het dorp. Ben er zelf niet geweest. Moest weer naar het zwembad. Maar mijn moeder wel. En wat zag ze daar zo maar tussen al die spullen liggen.
Een puddingvorm in de vorm van een vis. Voor maar 5 euro.
Jullie snappen het die ging mee naar huis. En later mee naar mijn huis.
Hij staat hier mooi te wezen op mijn rek in de keuken.


Hij is niet gemerkt, maar dat vind ik niet erg.



Mooi is ze hé!!
Voel een nieuwe verzameling aankomen.
Heb nu al één puddingvorm...

10 opmerkingen:

  1. Zeker heel mooi! Leuk, mijn moeder had ook zo'n vis, niet exact hetzelfde, maar ook een puddingvorm. Later kocht ze er nog een op een rommelmarkt, die is nu hier en daar ben ik ook heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe super is dat voor je, heb je toch je een vispuddingvorm, geweldig dat je moeder hem vond op de rommelmarkt.
    Liefs van anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrees dat de dochters later gaan strijden om het exemplaar van je moeder......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, die puddingvormen. Ik heb er hier ook een aantal in de kast staan (alleen niet zo'n mooie vis)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk , zoiets hadden wij vroeger thuis ook.
    Zelf had ik een met een konijntje, wat de kinderen leuk vonden, waar hij nu is, vast gesneuveld.
    Later een tupperware met een hart, of bloem, kon je ruilen. Die is er nog
    Enkel nog eens een puddinkje in gemaakt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig... zo kan een verzameling gaan ontstaan.
    Het begint bij één, en dan komt er nog één etc...
    Misschien ook een konijnen-eierhouder verzameling beginnen denk ik zo :-) , je hebt er al twee zie ik.
    Maar leuk dat mans aan je gedacht heeft, kan ze die van haar zonder schuldgevoel nog even houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk joh, en het ziet er heel erg leuk uit, zo tussen al die andere spulletjes.
    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ik zal aan je denken als ik er eentje tegen kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgens mij heb ik ook ergens zo'n vis in het geel... geen idee waar ik die gelaten heb eigenlijk. Leuk die oude spulletjes hé?

    BeantwoordenVerwijderen