dinsdag 21 oktober 2014

Dagje storm...

Wat een weertje hebben we vandaag.
Weer om de 'storm' weer eens te voorschijn te halen. Het begin voor de kleine blokjes is alweer gemaakt.


Heb ze voor de foto even in het zwembad neergelegd. Leuk hé!


Grapje! Het is gewoon een nieuwe hoes voor op het bed van ons zeilmeisje.


En kijk eens in mijn naaidoos. Wat een boel veiligheidsspelden daar in liggen. En die liggen daar niet zomaar.


Ben klaar met het quilten van mijn Berries and Bluebirds. Mijn eerste quilt is bijna klaar. Nu nog kijken hoe je de bies er aan zet. En hoe ik hem kan laten hangen. En dan natuurlijk nog een label. Is nog niet helemaal klaar.


Natuurlijk kon ik het niet laten om met deze wind naar het strand te gaan.


Het lijkt of ik hier helemaal alleen ben, maar er waren een heleboel mannen/vrouwen aan het surfen en kiten.
Nu nog afwachten wat de storm vanavond en vannacht nog voor ons in petto heeft.
Het blijft altijd spannend...

13 opmerkingen:

  1. jup, de herfst is echt begonnen, mooie luchten boven het water! bijna je eerste quilt helemaal klaar: toppie :0) lijkt net echt, het zwembad laken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heerlijk weer om met je storm bezig te zijn.
    Gefeliciteerd met je Berries die nu gequilt is! Kan me voorstellen dat het best een opluchting is.
    Nu mooi afwerken en dan genieten van al dat moois waar je zo hard aan gewerkt heb.
    Hoop dat het niet te veel stormt vannacht, want ik ben er bang voor en dan slaap ik natuurlijk niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toepasselijk quilt storm, op een dag als vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat ziet die ( bijna klare) quilt er schitterend uit, mijn complimenten hoor, super...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste quilt is super mooi geworden! Mijn eerste quilt ligt al een jaar in de la. Moet ook nog een rand langs....

    Dekbed van jullie zeilmeisje is heel erg grappig.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, en bijna klaar
    Fijn gevoel toch
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat toepasselijk! En die dekbedhoes is bedriegelijk echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo dan kan ik volgende week komen kijken hoe die in het echt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja , die bies en de rest is voor jou een eitje als ik de rest zo zien. Jeetje Marguerite wat ziet het er mooi uit.
    en, is het meegevallen met de storm vannacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je eerste quilt mooi geworden! Echt iets om trots op te zijn.
    Groetjes, Charlotte
    P.S. Het lijkt er nu op dat ik eindelijk reacties op jouw blog kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie eerste quilt heb je daar, prachtig. Kom je er niet uit dan kun je soms bij quilten.pagina bij technieken info vinden hoe je het aan kunt pakken.
    Prachtige foto's van de storm, hopelijk geen schade? Hier, landinwaarts, viel het mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ze goed en mooi geworden. Hij of zij :) ligt hier nog altijd te wachten om doorgepit te worden maar als ik die van jou zie moet ik er maar snel aan beginnen hij is te leuk om te laten liggen. (Dekbed is leuk:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaaahaaa, dacht op het plaatje in mijn leeslijst echt dat je je lapjes in het water had gegooid hihi. Even dacht ik "ze is gek" haha, maar nee, gelukkig niet. Wat een superleuk dekbed zeg ! Waar heb je die gevonden ? Of zelf gemaakt ???
    Je Berries is ook een prachtig geheel geworden zeg. Leuk om het zo te hebben zien 'ontstaan', telkens een blokje er bij. Die zal heel mooi staan, eh hangen.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen