dinsdag 14 februari 2017

Een ratje toe...

Zaterdag ben ik met mijn moeder naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest.
En dit is de buit van deze gezellige dag.

.
Was eigenlijk op zoek naar rood-wit-blauwe lapjes.
Maar kwam thuis met deze prachtige stofjes.
Waarom lukt het me toch nooit om te kopen wat ik eigenlijk zoek?
Net als die keer dat ik met een konijn thuis kwam toen ik een bbq ging kopen.


Zondag had ons zeilmeisje zwemwedstrijden in Heerenveen.
Hier staat ze naast startblok nummer drie.


Weer thuis gekomen stond de buurman voor de deur.
De harde wind had het portier van zijn auto uit zijn handen geslagen.
Tegen mijn auto aan.
Resultaat een flinke deuk.




Terwijl het buiten koud is en flink blijft waaien geniet ik van de vogeltjes in de tuin.
Tot ons zeilmeisje gisteren ineens riep:
Kijk zo leuk, een rat in de tuin!!




Mooi beestje, maar leuk is anders.
Zielig voor de vogeltjes maar ik strooi voorlopig geen zaadjes meer voor ze.

In een volgend blogje laat ik meer zien van de Camelot, want ik heb de top af...

12 opmerkingen:

  1. Grappig hoor dat je met de "verkeerde" lapjes bent thuisgekomen.
    Maar wel hele mooie zo te zien. Zachte kleurtjes en toch nog wat roods.
    Maar een konijn i.p.v. een BBQ????? Dat is wel heel erg apart hoor haha!
    Maar eigenlijk vind ik een konijn veel leuker, dat vond jij natuurlijk ook.
    Die BBQ is er waarschijnlijk later toch nog wel gekomen.
    Een rat in de tuin is weer minder.
    Misschien een vogel-voederhuisje kopen, dan kunnen de ratten er denk ik niet bij.
    Maar hij ziet er best lief uit, een soort van grote muis eigenlijk.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie buit heb je meegenomen..maar hebben we dat niet allemaal, dat je soms met andere spullen thuis komt dan dat de bedoeling was!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie buit hoor! En die rode, witte en blauwe lapjes komen nog wel. Leuk de vogeltjes, maar die rat!!!! Grrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes heb je gekocht. Wat een dierentuin toch bij jullie. Hopen dat er niet meer ratten bijkomen want als je er eenmaal eentje hebt... brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor die stofjes zou ik ook vallen hoor, prachtig, en wat leuk, met je moeder naar de beurs, patroon is ook heel leuk, en ja, ratten.......praat me er niet van in het buitengebied :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben het moeras hier voor ons huis schoongehouden denk dat hij daar vandaan komt. heb hem niet meer gezien maar het idee van een rat in je tuin daar word je niet vrolijk van. Al was hij wel heel mooi om te zien.

      Verwijderen
    2. Schoongehouden is schoon getrokken.

      Verwijderen
  6. Mooie spullen heb je gekocht, die patronen lijken me ook heel erg leuk. En een rat nee, liever niet.
    Met die lapjes dat komt natuurlijk wel weer goed. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, ik ga altijd met een lijst naar een beurs en kom ook met heel wat anders thuis.... zou het vrouw eigen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stofjes heb je gekocht...!
    Misschien anders als wat je in je hoofd had hahaha...
    En jemig die rat..!! Nee dat is ook niks voor mij brrr...

    Wens je een fijne dag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige lapjes heb je gekocht. En heerlijk om dat samen met je moeder te doen, een beurs bezoeken.
    De vogels zie ik graag, maar ratten nee liever niet.
    Fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ie een rat, jakkie, hoop dat ie nu wegblijft nu je het vogelvoer hebt opgeruimd. Mooie buit heb je gescoord in Zwolle. Ben wel heel nieuwsgierig naar je Camelot hoor.

    BeantwoordenVerwijderen