vrijdag 17 november 2017

Lapjes en heel veel steekjes maakt een affo...

Op 27 maart van dit jaar schreef ik mijn eerste blogje over de quilt Pickle Dish Delight.
Rustig zette ik toen de eerste steekjes.
En op 14 november maakte ik mijn laatste steekjes.
Volgens een berichtje op de radio was het die dag ook nog 'de dag van de augurk'.
Moest gewoon zo zijn.

Vandaag in het zonnetje foto's gemaakt in het huis van oudste dochter.





Moet alleen nog de label maken en een mooie naam voor deze quilt te verzinnen.
Een naam wat past bij de 25 jaar dat we dit jaar getrouwd zijn.

En samen druk aan het klussen zijn in een prachtig oud huisje van oudste dochter.
In een volgend blogje zal ik wat foto's laten zien van de resultaten.
Als zij het goed vind natuurlijk...

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende quilt is het geworden! Het is ook een geweldig patroon. Een prachtig symbool voor jullie huwelijksjubileum ...
    Je dochter heeft nu een heel interessante muur.. jullie zijn hard aan het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je bij haar langs rijd en in de achtertuin kijkt moet je niet schikken hoor! We moeten nodig met een aanhanger naar de stort. Hihi...

      Verwijderen
  2. Mooie quilt. Goed patroon gekozen voor jullie 25-jarig huwelijk. Er is vast nog genoeg te doen in het huisje van jullie dochter, zo aan de muur te zien. Maar als het dan een keer af is............ Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt is prachtig geworden en zo supersnel gemaakt. Mijn complimenten hoor.
    Nu nog een naam bedenken.... daar komen jullie vast wel uit.
    Spannend hoe het huis van je dochter straks gaat worden als het klaar is.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige quilt zeg zo kleurrijk!!♡lieve gr Gaby..x♡x

    BeantwoordenVerwijderen