zondag 14 januari 2018

Eerste affo van dit jaar...

Net als vele anderen zit ik al dagen op het zonnetje te wachten.
Het is natuurlijk veel fijner om vriezend weer, weinig wind en lekker de zon te hebben.
Maar ik wilde de zon ook om mijn quilt op de foto te kunnen zetten.
Heb hem al bijna twee weken af.
En heb nu lang genoeg gewacht.
Ga hem toch maar met dit sombere weer op de foto zetten.


Dan maar gewoon in de tuin.


Hangend in de rozenboog.
Die de voortuin heeft verlaten, en hoopt dit voorjaar een mooi plekje in onze postzegel achtertuin te krijgen.


Wanneer er lekker onder de quilt in het voorjaarszonnetje op dit bankje gezeten gaat worden is ook nog afwachten?


Het label zit er ook op.


De tuin is verder goed gevuld met hongerige vogeltjes.


Gaat heel wat vogelvoer doorheen, elke dag maar weer.


Al wordt er ook gezocht naar insecten tussen de bladeren.


Het bakje met ijskoud water wordt ook door vele vogeltjes gebruikt.


Om daarna, weer schoon, te laten zien hoe mooi je bent...

11 opmerkingen:

  1. Ook zonder zon is jouw quilt prachtig op de foto gezet.
    En Marguerite......hij is prachtig!!
    Je kunt er maar weer trots op zijn meid. 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Het label vind ik ook zo mooi. Ik geniet altijd van je vogels-in-de-tuin foto's....groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren van de quilt komen nu wel heel erg mooi uit! Hij is prachtig geworden, met een exclusief label erop...

    Die vogel geniet van zijn bad, dat kun je goed zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi quilt.
    Daar zal de ontvanger blij mee zijn.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie hierboven dat jij ook al Spam berichten krijgt.
    Ik had er 5 vanmorgen van deze "persoon".
    Je affe quilt is schitterend geworden, echt heel mooi en stoer.
    Zelf fotografeer ik altijd in de schaduw omdat de kleuren dan mooier zijn dan in de zon.
    Dat zie ik hier ook in vergelijking met de foto bovenaan toen je quilt nog niet af was.
    Wat zal hij er blij mee zijn!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt is heel mooi geworden.
    En wat gezellig al die vogeltjes in de tuin.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is geen weer om foto's te maken maar je quilt is prachtig geworden. Mooie kleurcombinatie.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw...Prachtige Quilt geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen