donderdag 13 september 2018

't Boerenvrouwtje, je ziet haar groeien...

't Boerenvrouwtje groeit en groeit maar door.
Nog twee rijen en dan zijn alle blokken klaar.
Had gehoopt op wat  meer licht in huis voor het maken van de foto, maar het bleef maar donker buiten.


Moet nu echt de zoldervloer leeg gaan maken, want de woonkamer wordt te klein.
En over een poosje kan er gedubbeld worden en dan heb ik de ruimte ook nodig.


Er kwam tijdens het foto's maken ook nog een inspectieteam langs.


Nummer 108 Windmill.


Nummer 5 Bat Wing.


Nummer 8 Bouquet.


Nummer 33 Farmer's Puzzle.


Afgelopen zaterdag waren de admiraliteitsdagen in Dokkum.
Ons zeilmeisje en haar vriend voeren daar rond met de boot van school.
We gingen natuurlijk even langs om te kijken hoe ze het er vanaf brachten.
En ik kon mooi bij 'de quiltkoffer' langs gaan en met een stapel mooie lapjes de winkel weer verlaten.


Nummer 72 railroad.
Ook dit zijn nieuwe lapjes, alleen zette ik de schaar er al in voordat de foto werd genomen.


Nummer 41 Friendship Star.


Nummer 54 Kitchen Woodbox.


Nog 23 blokjes.
En dan mag ik aan iets nieuws gaan beginnen...
Of eerst iets afmaken, dat kan natuurlijk ook...

6 opmerkingen:

  1. Zo mooi dat boerenvrouwtje. Je hebt leuke lapjes bij de Quiltkoffer gekocht.Die met dat muisje, schattig. Ik hoop dat ze die begin oktober ook nog hebben, want dan kom ik met twee quiltvriendinnen 4 dagen naar Friesland. Lekker alle winkels af en naar Jopie Huisman en zo meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Boerenvrouwtje groeit als kool! Prachtig van kleur als je haar zo ziet liggen. Heerlijk om er een inspectieteam bij langs te laten lopen: er kan je zomaar iets ontgaan, toch?
    Hier " moet" elk werkstuk ingelegen worden door een kat, anders is het is het niet af....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokjes weer en een leuk inspectie team!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je boerenvrouwtje wordt erg mooi! succes met de volgende blokken, het eind is in zicht.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marguerite, wat wordt het mooi!!!!!
    Echt een plezier om naar te kijken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schiet zeker op! En ik vind hem prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen