dinsdag 13 november 2018

Dat werd wel eens tijd...

Het is al een poosje geleden dat ik bij Miranda, van Hobbyshop Fugeltsje, een heel leuk doosje heb gekocht.
In dat doosje zaten templates en papiertjes om in totaal negen Baby Brimfields te maken.


Leuke stofjes uit eigen voorraad gepakt.
Met een hoop gepuzzel kreeg ik er precies vier Brimfieldjes uit.


Nu alleen nog op zoek naar een mooi stofje voor de achtergrond.
Kan ik er een klein kleedje of kussensloop van maken.

Het was even zoeken op mijn blog, maar volgens mij heb ik op 25 oktober 2015 voor het laatst een stukje geschreven waar de advent animals in voorkwamen.
Negentien van de vijfentwintig borduurtjes waren klaar en daar is het toen bij gebleven.
Momenteel komen langzaamaan de kerstspullen te voorschijn in de winkel.
En bij mij deze borduurtjes.
Dit jaar moeten ze maar eens af komen.


Odette Owl.


Ethan Elephant.


Ping Panda.


Alistair Alligator.


Deborah Donkey.


Rudolph Reindeer.

Met borduren alleen heb je er nog niks aan.
Nu verzinnen wat ik er verder mee ga doen...


Hier liggen ze alle vijfentwintig...

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn je brimfieldjes mooi geworden. Vrijdag wel meenemen hoor. Ben benieuwd hoe je je adventsborduurtjes gaat verwerken. Is het echt al weer zo lang geleden dat je ze maakte? Wat gaat de tijd toch snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schattige borduurtjes zijn dat!
    Misschien sashings er tussen en een rand er omheen, zodat je een klein borduurquiltje heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige borduurtjes! Straks een leuk geheel als het af is! Mooi op tijd voor kerst dit jaar. Mooie blokken, ik had nog nooit van brimfield gehoord. Zo zie je maar, leer je steeds weer iets bij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Marguerite, wat zijn die borduurtjes schattig. Nu nog iets van sashings en je hebt vóór de kerst een leuk kleedje. Leuk ook de Brimfield blokken. Ik zag ze een paar weken terug bij Miranda voor het eerst. Niet eerder van gehoord. Groetjes.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi de Brimfield blokken, zag ze op de open dag.
    Borduurtjes zijn super leuk
    Heb de patroontjes ook bewaard, wie weet ga ik ze nog eens maken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dat geweldige borduurwerkjes, superschattig! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen