vrijdag 25 januari 2019

Ballen voor de ogen...

Het vriest.
Er ligt sneeuw.
Ik heb nog bellenblaas.
Ga een poging wagen om zeepbellen te laten bevriezen.


Dit is wel de mooiste foto.






Nu eerst warm worden.
Misschien dat ik het zo nog een keer probeer.
Als de zon er dan ook nog bij zou komen, dat zou helemaal mooi zijn.


De bellen landen niet allemaal op de sneeuw.
Deze plakte tegen de schuurdeur aan.
Ook leuk geworden,...


Deze foto heb ik net nog gemaakt.
Het begon net weer te sneeuwen en het is eigenlijk niet koud genoeg.
Vind de foto leuk, omdat er twee kapotte bellen op staan.

12 opmerkingen:

  1. Gaaf zo'n Ijsbel. Bij mij knapt ie steeds. Die onderste is ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, nog nooit gezien dat zeepbellen bevriezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhhhhhh..........
    Dit heb ik nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Het lijken wel reuzen parels, die sneeuwbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste is prachtig! Het moet wel hard vriezen om ze goed te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je belletjes zijn goed gelukt! Leuk om te doen hè. Hopelijk krijgen we deze maand nog een kans.

    BeantwoordenVerwijderen