dinsdag 12 februari 2019

Een linkse en een rechtse...

Heb het hier niet over een bokswedstrijd.
Maar het breien van handschoenen en wanten.


Mijn eerste rechter handschoen is af.
Mooi op maat gemaakt.
En lekker warm.


En toen kwam ik dit patroon tegen.
Moose on the Loose van Drops Design 183-30.
In plaats van aan de linker handschoen te beginnen.
Begon ik spontaan aan deze linker want.


Kijk eens hoe leuk de binnenkant eruit ziet?


Hier liggen links en rechts saampjes.
Zo kan ik er niet mee over straat.


Nu moet ik van beiden de andere hand breien.
De want heeft gewonnen.
De Letse kabel was wel even een dingetje.
Maar als je het eenmaal door hebt blijkt het ineens een makkie te zijn...

10 opmerkingen:

  1. Je bent een topper. Nooit gebreid, en het ene na het andere mooie komt uit je handen. Hoe ist mogelijk.
    Maar die want.......was is die mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heel goed bezig
    Knap stuk werk. Ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei mooi maar ook bij mij winnen de wanten .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi zeg! Vind het echt heel knap dat je dat kunt.
    Persoonlijk vind ik de handschoen mooier, maar daarvan wordt vast ook een linker exemplaar gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap! Die handschoen ziet er echt super mooi uit. En die want, daar ben Ik verliefd op. Ik ben dol op Moose!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je breiwerk.Je bent fijn bezig
    Voor volgende winter hebben ze zeker elk hun maatje
    Ben even met mannen sokken bezig. Makkelijk en wat saai
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei prachtig en hopelijk heb je straks twee setjes. Erg knap gemaakt, zelf ben ik niet verder gekomen dan polswarmers.

    BeantwoordenVerwijderen