vrijdag 3 januari 2020

Het jaar 2020...

En dan zitten we alweer op dag drie van 2020.
Het lijkt nog zo kort geleden dat we aan 2019 begonnen.
De dagen vliegen om.


Mijn kerstquilt heb ik niet op tijd afgekregen.
Dat gaat dit jaar wel goed komen.
Nu alleen uitzoeken in welke verhuisdoos de stof voor de rand zit.


Deze kerst heb ik maar een paar kaartjes verstuurd en ook heel erg laat.
Slechts drie heb ik er zelf gemaakt.
Niet eens zelf verzonnen maar met zo'n handig pakketje waar alles al in zit.
Je hoeft dan alleen te borduren, te knippen en te plakken.


Mijn vriendin Hannie had het ook te druk om zelf iets leuks te maken voor de kerst.
Kreeg van haar een doosje toegestuurd.
Met daarin wol, breinaalden, ieniemienie hangertje en een patroon.
Op oudejaarsavond aan de brei gegaan.
En dit is het geworden, zo schattig.

Nu staat er een geheim project op de breinaalden, dus dat kan ik pas veel later laten zien...

5 opmerkingen:

  1. piep je kerstquiltje wordt wel een
    snoepje hoor! en wat is “de kersttrui leuk. Nu heerlijk verder aan jouw geheim project.
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd vliegt. Jammer dat je quilt niet af was gekomen maar kerst 2020 lijkt me een prima moment om met hem te pronken want ik vind het weer een juweeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de volgende kerst is je quilt vast al lang klaar, ziet er nu al leuk uit.
    Jammer dat je geen tijd had voor meer kerstkaarten, maar het is ook erg veel werk op deze manier.
    Wat een leuk pakketje heb je gekregen. Misschien een idee om i.p.v. kerstkaarten kleine pakketjes te sturen, zodat de mensen hun eigen kerstkaart kunnen maken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het idee van Floor wel leuk, kleine pakketjes voor 'zelf maak kaarten' kan alleen niet naar iedereen....ik ken mensen die daar nóóit iets mee gaan doen....:)
    Je kerstquilt hangt volgend jaar vast te pronken en de kaarten die je hebt gestuurd zijn wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen