donderdag 24 december 2020

Mooi op tijd...

In mijn vorige blogje schreef ik dat ik gevraagd was om een kaft om een bijbel te maken. 

Met de kerst in aantocht wilde ik hem voor de kerstdagen af hebben. 

En dat is gelukt. 


Vriendin van mijn moeder is er heel blij mee. 

Borduurtje nummer vier is ook af. 

Nummer vijf en zes komen later. 

Ben door mijn rode garen heen. 

Morgen kerst,  het meeste is in huis en anders maar niet. 

We houden het net als ieder jaar simpel met het gezin. 

Al is het nu verplicht... 

7 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat de vriendin van je moeder blij is met deze prachtige bijbelomslag. Daar zou je wel eens meer vraag naar kunnen krijgen :-)
    Wens jullie fijne, rustige maar reuze gezellige kerstdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon staat in de computer, dus als je het wil hebben roep je maar.

      Verwijderen
  2. Vind je borduurtjes ook schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne Kerstdagen en een gezond 2021.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaft is dat geworden Marguerite, ik snap dat die mevrouw er blij mee was. Je borduurtjes zijn allerliefst. Hier ook heerlijk een knusse kerst met zijn 2-en.
    Fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig die borduurtjes! En die kaft.....wat een kunstwerk heb je er van gemaakt! Fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaft. Fijn om zoiets te kunnen maken. En de borduurtjes zijn enig.

    BeantwoordenVerwijderen