dinsdag 8 februari 2022

Klaar voor Valentijn...

Ruim op tijd is het valentijnsquiltje klaar. 
We hebben de oude servieskast in twee delen gesplitst. 
Heb er nu een extra werkblad bij. 

Kan er nu een leuk stilleven neerzetten. 

En lekker veel bergruimte erbij in de keuken. 

Ook even een foto zonder spulletjes erop. 

Het middenstuk van de Porcelaine de chiffons is weer een baantje gegroeid. 

Nu komt er een rand met allemaal driehoekjes. 

Het lijfgedeelte van mijn Foyka-trui is gebreid. 

Ga nu aan de mouwen beginnen. 

Het is heerlijke wol om mee te breien. 

Vorige week werd er onverwacht een pakje bezorgd. 

Bleek dat we een prijs hadden gewonnen bij de Postcode Loterij.

Van Passie & Trots. 

Iets lekkers, uit elke provincie wat. 

Dat komt hier in huis wel op. 


De specht blijft trouw bij ons eten. 
Hij weet dat er zowel in de voor- als achtertuin een netje hangt. 


Al jaren probeer ik Sneeuwklokjes te kweken in de tuin. 
Het maakte niet uit waar we woonden ze kwamen er gewoon niet. 
En nu zomaar spontaan staan ze hier... 

5 opmerkingen:

  1. Wat is je Valetijnsquilt mooi geworden Marguerite en wat staat dat gezellig zo op je servieskast. Ook de ronde quilt ziet er mooi uit. Sneeuwklokjes vind ik ook zo mooi maar ik heb er ook geen in de tuin. Volgens mij vermeerderen ze zichzelf goed dus volgend jaar heb je er waarschijnlijk meer, leuk hoor. Mooie foto van die specht. Was weer genieten hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, dat Valentijnsquiltje. Je maakt weer prachtige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je wel eens geprobeerd om potjes met sneeuwklokjes bij het tuincentrum te kopen en die dan in de tuin te zetten?
    Misschien lukken die beter dan bolletjes planten.
    Maar nu heb je er in ieder geval een paar staan.
    Je Valentijns quiltje is heel lief geworden, maar ik mis wel een beetje de rode hartjes er in :-)
    Leuk dat je een specht in de tuin hebt. Ik zie ze maar zelden, maar nooit in mijn tuin.
    Er hangen ook geen pinda's en er zijn geen grote bomen om een nest in te hakken, dat zal het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben niet zo romantisch. Hihi
      Ik de crème buitenste rand zitten ieniemienie hartjes

      Verwijderen
  4. Wat ben je weer met leuke dingen bezig. En wat een goed idee om die kast in tweeën te delen! Je Valentijnsquiltje is mooi op tijd af en is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen