zaterdag 7 januari 2023

Eerste affo van dit jaar...

De eerste week van 2023 zit er alweer op. 

Op 1 januari kon ik op de kilometerteller van mijn fiets zien dat ik vorig jaar in totaal 2386 kilometer heb gefietst op mijn electrische fiets. 

Mijn sporthorloge gaf aan dat ik 3408768 stappen heb gezet in 2022, dus in totaal 665,76 kilometer heb gelopen. 

Dan deze week. 

De Belle van Zuylen is af. 

Het waait nu hard, ga later op zoek naar een mooi plekje om haar op de foto te zetten. 

Het label ontworpen en zit er op. 

Het Schoolmeisje is al heel lang af, maar was nog zonder label. 

Werd wel eens tijd dus meteen een label ontworpen. 


Deze quilt is nu eindelijk ook echt af. 

In de tuin is het genieten van allemaal mooie vogels. 

Waterhoen. 


Ekster. 


Grote Bonte Specht. 

Roodborst. 

En dan van de week ineens een cadeautje. 

Zomaar vanuit het slaapkamerraam gefotografeerd.  





Een IJsvogel. 

Ben niet meer voor het raam weg te slaan...

Hopelijk komt hij vaker langs. 

6 opmerkingen:

  1. Dat is een goede start meteen al een quilt af. Als zo alle wandel- en fietskm bij elkaar ziet heb je een goed sportief jaar achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb jij even een sportief jaar achter de rug, knap hoor. Je "Belle van Zuylen" is prachtig geworden Marguerite en wat heb je mooie labels ontworpen en gemaakt. Mooie natuurfoto's weer en dat ijsvogeltje is zeker een cadeautje, genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilts. En wauw, een ijsvogel in je tuin dat is echt een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quilt is prachtig geworden, kan niet echt zien hoe groot ie is, maar denk voor een bed.
    Waarom heet ie Belle van Zuylen? Je hebt het vast al eens verteld, maar ik weet het niet meer.
    Prachtig dat je de etiketten zelf maakt, geen idee hoe je dat doet. Misschien eens uitleggen op je blog?
    Mooi die ijsvogel. Hier bij de Forten zijn ze ook, maar in de 36 jaar dat ik hier woon nog niet gezien :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de quilt belle van Zuylen genoemd toen ik na een begrafenis in Utrecht even langs mijn oude huis en kasteel was geweest. Had toen zoiets van dat is wel een mooie naam voor een quilt. De labels maak ik gewoon van een leuke kleurplaat. Die word verkleind. Trek hem over op een stukje stof en dan borduur ik het.

      Verwijderen
  5. Ja leuk hè die lijstjes 😉 Zo'n sporthorloge motiveert echt om te bewegen vind je niet ? En ook bij jouw een eerste AFFO in het nieuwe jaar. Een echte AFFO doorgequilt en al. Erg mooi geworden zo met dat frisse blauw.
    Een ijsvogel en dan zelfs in je eigen tuin, het blijft bijzonder en altijd onverwachts.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen