vrijdag 9 maart 2012

Ei, ei, ei...

Bij Gerda, van http://idemakeriet.blogspot.com, zag ik een mooi ei.


Iets in mij riep meteen "zo'n ei wil ik ook".


Materiaal is in huis. Piepschuimei (vorig jaar al aangekleed met oude kranten en gekleurd met krijtverf), spelden (jarenlang opgespaart uit de overhemden van manlief, wie ooit verzonnen heeft dat daar spelden in moesten), papier uit de tijd dat we het papier nog op A0 formaat kochten en natuurlijk een bloemenpons. Oh ja en natuurlijk een grote kop thee.


Het begin is er.


Even wat dichterbij.


Het ei is af. Heb er nog wel een vingerhoed bij gepakt.

.
Gezellig samen in de vensterbank...


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Echt iets voor jou deze dingen om te maken!

    Fijn weekend.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt meid!
    Leuk he, dat doe ik nou ook altijd die spelden van de overhemden opsparen, ik dacht dat ik de enige was maar zie hier er zijn meer gekken, hihi.
    Leuk dat je ook even duidelijk hebt laten zien hoe je het ei maakt.
    Geniet maar lekker van je eitjes.
    Fijn weekend
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk zijn ze geworden.
    Ik heb vorig jaar Pasen ook eieren beplakt etc.
    Ik zal van de week ook de paasspulletjes eens te voorschijn halen.
    Ik deed vroeger nooit wat aan paasversieringen maar ik begin het steeds leuker te vinden.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heel erg leuk zijn je eitjes, ik wil ook nog zoiets gaan doen voor pasen! Heb ik nu weer een leuk ideetje opgedaan ☺☺ bedankt!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super de super leuk zeg, mooi gemaakt!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je eitjes leuk geworden zeg, ik had ze ook gezien bij Gerda en moet er nog mee aan de knutsel.
    Leuk al die paasvoorbereidingen.
    Ik ga je volgen, je bent welkom op mijn blog als je zin hebt.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk idee Marguerite ze zijn super geworden.
    Leuk z n stil leven in de vensterbank mijn complimenten.
    Fijne zondag gr ghea

    BeantwoordenVerwijderen