maandag 12 maart 2012

Dancing queen...

Heb gisteren weer lekker zitten kleuren. Heerlijk in het zonnetje.


Vind het zelf wel een mooi kaartje geworden.

Het afdrukje is er eentje van de nieuwe serie van Magnolia.
Het papier is van Mij Mindseye, Miss Caroline.
De sketch komt van kaarten-maken-met-tiets.clubs.
Moet me nu nog verdiepen hoe ik mijn kaartje bij haar kan showen. Maar dat komt vast wel goed.

Ga nu eerst aan het huishouden en dan misschien weer kleuren. Voel me al een paar dagen niet echt fit dus doe lekker kalm aan...

12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marguerite
    Ik vind je kaartje supergaaf geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt heel leuk geworden, zo mooi die kleuren.
    Doe rustig aan, ik ben net aan het herstellen van een hardnekkige griep, het duurt lang als je het echt te pakken hebt.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe dan maar lekker rustig aan meid!
    Wat lekker is dat he dat knutselen en als je het dan lekker in de zon kan doen is dat helemaal top.
    Je kaartje is een plaatje geworden.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe maar rustig aan meisje, want het hangt in de lucht en het is als je het krijgt, echt hardnekkig.
    je kaartje is prachtig en tild ziet er schitterend uit.
    liefs en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en heerlijk om dat in de zon te kunnen doen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor, en fotograveren lukt ook al beter, beterschap,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en ik vind je eitjes ook heel mooi, als je iets van mij wilt namaken vind ik dat alleen maar leuk hoor.
    Doe maar lekker rustig aan dat is beter voor je.
    En nog bedankt voor je leuke reactie.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dotje, superrrrrrlief. Je eieren zijn ook helemaal supergaaf, leuk idee, misschien ga IK dat wel weer van jou lenen. Zo gaan de ideetjes door blogland, leuk toch?
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha je gaat me toch niet ophemelen he?
    Ik ben bloemist en het stylen vind ik ook erg leuk, heb onlangs een stylingsbaantje gekregen waarbij ik twee keer in de maand iets moet stylen naar opdracht van mijn werkgever.
    Zij fotografeerd alles en verder gaat het dan een agent toe die het verder verkoop naar verschillende tijdschriften.
    Ben er erg blij mee!
    En fotograaf nee dat ben ik echt niet, mijn wens is om nog eens een fotokursus te volgen maar eerst moet ik maar eens een nieuwe kamera hebben. Ik heb gewoon zo´n enkel en goedkoop digitaaltje maar er is veel meer uit te halen.
    Hopelijk hebben jullie daar ok lekker weer gehad vandaag, het was werkelijk super hier.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart, die stempel is ook zo leuk!!!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en schattig kaartje is dat geworden.
    Liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen