woensdag 14 maart 2012

Weer een snoesje...

Gisteravond heerlijk zitten borduren. Gaat heel goed bij de Tv-makelaar en mijn leven in puin. Kan altijd zo genieten van woon- en tuinprogramma's.


De paasversiersels komen in stukjes en beetjes ook uit de kast.



Ga vandaag mijn theekastje onder handen nemen. Het is nog steeds houtkleurig en moet wit worden. Lekker klusje om je gedachten te verzetten. Oudste dochter is met school naar Duitsland. Ze gaat met de klas op een Duitse school en in klooster kijken en naar een supermarkt, daar moeten ze iets echts Duits kopen. Het is de eerste keer dat ze naar het buitenland gaat. En dan zonder ons ouders. Brrrrr... En dan gebeurt net vannacht dat vreselijke busongeluk in Zwitserland met die Belgische kinderen. Heel veel sterkte voor de ouders, familie en bekenden van deze kinderen.

Ga nu de schuur in en aan de slag...







5 opmerkingen:

  1. Wat afschuwelijk wat er is gebeurd, hé.
    Jammer dat dan net jouw kind ook met een bus weg is, ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
    Ga maar lekker aan het werk of even knutselen en voor je het weet is ze weer thuis.

    Groetjes Yvonne
    ps Ik vind je paasversieringen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is super leuk zeg! Mooie kleuren ook.
    Jeetje ik wist het nog niet van die bus ongeluk! Ooh, wat erg, ik kan me het goed voorstellen dat je hem even knijpt, zeg maar.
    Je paas spulletjes zijn ook weer erg leuk om te zien!

    Groetjees Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, onwijze gave paasversieringen en.........leef je maar lekker uit in de schuur, dan is het kind weer thuis voor je het weet hoor meis. Die moeders willen ze zo graag onder de vleugeltjes houden hè....en weet je...... dat gaat ook niet over, hihi. Wij moeders weten precies wat je bedoelt. Knuffel, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave kaart, echt heel mooi.
    Ik heb het gelezen van het busongeluk, zo vreselijk, je zult de ouders zijn en dit bericht krijgen. Echt verschrikkelijk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig mooie kaart!
    Afschuwelijk wat er is gebeurd, dan gaat er heel wat door je heen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen