maandag 21 mei 2012

Alweer taart...

Vandaag is mijn man jarig. Daar hoor taart bij. Lekker in de keuken aan het knutselen geweest.


Hij wilde eigenlijk een kompasroos, dat vond ik wat te hoog gegrepen.


Gewoon met blaadjes en bloemetjes in de weer geweest.


Leuke van dit soort taarten maken is dat er ook allemaal kleine restjes fondant overblijven die je niet meer kan bewaren en dus lekker op kan smikkelen....


Ook nog een kaartje gemaakt. Het laatste knipplaatje met de koffers is ook al geknipt. Die komt binnenkort.
Het prikpatroontje is uit hobbyjournaal 86
Het knipvel is een Snoesje
Zag ook dat ik al 51 volgers heb. Super!! Wat leuk dat jullie mij volgen en voor de laatste nieuwe Welkom alllemaal. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te maken en die met jullie te delen.

Vandaag ga ik lekker taart eten...


7 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met je jarige mannetje. Wat een superleuke taart heb je gemaakt zeg !! Volgende keer toch maar een kompasroos ?? Dan heb je nog een jaar om te oefenen haha.
    Je kaartje is ook heel mooi ! Waarom doe je niet mee met de uitdaging bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten ? Via het tabblad bovenaan mijn blog kun je daar terecht komen.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Marguerite van harte gefeliciteerd met je man Paul, ik krijg gewoon trek in een stukje taart jammy jammy.
    En wat een prachtig kaartje, schitterend borduurwerk. Wat leuk al 51 volgers, bij mij loopt het niet zo hard hoor, ze komen wel kijken maar worden geen volgers, terwijl ik iedereen bij wijze van spreken volg.
    Fijne dag groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marguerite, van harte proficiat met je je man vandaag. Wat een super de super taart zeg, prachtig gemaakt. en ook je kaartje is weer toppie. Geniet er vandaag van. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je man.
    Mooie kaart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je natuurlijk al een keer gefeliciteerd maar nogmaals gefeliciteerd met Paul zijn verjaardag!
    Je taart is echt super gaaf!! Lijkt mij ook erg lekker maar ook niet goed voor mij, want ja, ik kom al aan als ik ernaar kijk, hihihi....
    Je kaart is ook een Snoesje!
    Ennnnn..... de cadeautjes van Yvonne staan op mijn blog hoor!

    Fijne avond verder nog.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ....HEERLIJK HE...zo lekker creatief bezig zijn.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je man en je 51 volgsters (ik ga er maar vanuit dat het allemaal vrouwen zijn.)
    Taart ziet er prachtg uit, hopelijk was hij ook lekker.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen