vrijdag 4 mei 2012

Herkansing...

Vanmiddag een kaartje gemaakt voor de vader van Hannie (http://madebyhannie.blogspot.com). Hij is deze maand jarig dus daar moet een kaartje heen. Was al met een kaartje bezig maar vond hem niet leuk genoeg.


Na de herkansing ben ik hier wel tevreden over.


Mijn naai- en lockmachine staan klaar om gebruikt te worden.


Mijn lockmachine is één van mijn beste aankopen ooit. Kan niet meer zonder hem.


Alles is gelockt, nu kan het echte werk beginnen.


Pfff... de rits zit er netjes in. Blijft altijd een moeilijk werkje.


Korte broek is af. Deze keer zit hij perfect.


Herkansing is goed gelukt. Dit is de "dikke kont" die er voor zorgde dat het vorige broekje niet paste.

Had hem eerst maar op moeten meten, ik weet het het was mijn eigen fout...



10 opmerkingen:

  1. Het mooie weer kan komen.
    Het mooie kaartje zal ook in de smaak vallen.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou fijn toch dat het broekje nu wel past.
    Hopeljk kan ze hem vaak aan hebben want dat betekent mooi weer.
    DAt lijkt mij inderdaad erg handig zoon overlock machine, ik naai nooit maar kan me goed voorstellen dat je er veel plezier van hebt.
    Fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig.
    En de korte broek is heel mooi,en heerlijk zeker een overlock machine.
    Laat het mooie weer maar komen.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke korte broek, ik zou willen dat mijn kont zo dik was, haha.
    Je boft trouwens maar met je lockmachine.

    Groetjes Yvonne
    ps Kaartje is goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje hoor. voor een man toch altijd lastig..mooi broekje ook..nu nog de zon
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marguerite, wat een super leuk broekje. Tja, soms heb je van die 'domme' momenten hè. HIj is nu in ieder geval super geslaagd.
    En die lockmachine wil ik wel eens meer van je over weten, we mailen nog wel even.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja, vergeten, de kaart voor Hannie haar vader is super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje ziet er toppie uit hoor dus daar mag je best tevreden over zijn en wat die "dikke"kont betreft.........er zijn er vast heel veel die willen ruilen met die dikke kont, hihihi. Fijn weekend en liefs, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is dit zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen