zaterdag 5 mei 2012

Vrijheid...

Ben voor deze dag, 5 mei, maar weer bij mijn moeder in de kast gedoken. Vond een paar dingen die met de bevrijding te maken hebben.


Het boekje nationaal aandenken en de aanzichtkaart kregen alle kinderen in groep 7 dit jaar.


Het doosje en broche is van de bevrijding.


Voor ons stond deze bevrijdingsdag in de opening van het vaarseizoen. Hier gaat jongste dochter met haar "zeilvriendje" in de Vaurien.


Samen hebben ze de grootste lol. Niets heerlijker dan vrij zijn op het water.


Het ging niet de hele tijd zo als het hoord. Omgeslagen zijn ze niet maar ze gingen wel tot ver over de rand. De boot was vol met water geschept.

Nu weten ze weer hoe nat het water is en vooral hoe koud...

4 opmerkingen:

  1. Ja hun bootje ligt wel heel erg diep in het water.
    Gelukkig dat het allemaal goed ging en ze weer een ervaring rijker zijn.
    Jouw moeder heeft nogal wat in die kast staan he?:))
    Leuk al de bewaarde spulletjes.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je net al even gemaild, maar de kaart voor mijn vader is erg mooi geworden, weet zeker dat hij hem ook mooi zal vinden!

    Weer leuk die oude spulletjes van vroeger!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat is het lezen van je blog toch leuk!!!
    Leuk dat je alles in thema aanpast op wat er speelt!

    Helaas weet ik nog niks mbt mijn blog. Ik heb me bij google+ aangemeld en het gaat via blogger nu....wie weet is dat het???
    Leek me wel handig omdat ik zo foto's van mijn mobiel zo op mijn blog heb....maarre.....het is natuurlijk niet de bedoeling dat niemand kan reageren (maar effe op onderzoek uit dus.....pffff)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk lijkt me dat om zo vrij te zijn op het water, maar het lijkt denk ik gemakkelijker dan dat het is!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen