donderdag 31 mei 2012

Ohh kom er eens kijken...

Ik heb geen zonnesteek hoor!! Lukt vandaag ook niet, want het regent hier al de hele dag.
Maar ik moest jullie dit even laten zien. Vorige week had ik bij http://www.atelierlaura.com deze boekjes besteld. En die zijn me toch leuk...







Het ene patroontje is nog leuker dan de andere. Ik heb er al eentje uitgekozen. Borduurlinnen ligt klaar en DMC garen is besteld. Kan niet wachten tot ik kan beginnen.

Bij de postcodeloterij heeft iedereen die meespeelt een bosje/plantje gerbera's gewonnen. Ik heb een plantje gekozen.




Vind het nogal hebberig staan om alleen voor de "gratis" bloemen te komen en heb ook een paar takjes campanula's meegenomen.

Oh ja de ptt-zak ligt in stukjes voor me op tafel. Nu maar hopen dat wat ik in mijn hoofd heb ook werkelijkheid gaat worden. Jullie zullen het wel zien...

8 opmerkingen:

  1. Je boek is prachtig!!
    En ja, dat bosje mag ik ook ophalen! Toch leuk zo'n bosje bloemen gratis, hihihihi...

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een hele leuke borduurboek Marqurite. Succes ermee. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die gerbera's heb ik ook gewonnen, moet ze nog ophalen. Wat zijn ze weer scheutig, ze kunnen beter eens met een vette prijs komen vind je ook niet? Je zit ons wel te verlekker met deze gave boekjes pffffffffffffff. Ik ga zaterdag een dagje borduren in Roden, daar hebben ze ook allemaal van dit soort boekjes, ga eens sneupen. Ik kijk uit naar je vordering. Vooral die met het bloemenhart met het ABC vind ik super gaaf.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boek, ik ga ook eens kijken op die site. In Frankrijk heb je nog echte borduurwinkels. Soms een beetje stoffig, maar altijd leuk om er even door heen te snuffelen.

    Prettig weekend,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattige borduur patronen boekjes. Echt leuk.
    Alvast veel borduur plezier dit weekend.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een geweldige boeken, ik vind merklapjes erg leuk om te maken.
    Ik ga straks ook maar eens even kijken atelier Laura, ik heb nog wat verjaardagsgeld over.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft echt "te gekke" spullen. Je moet alleen wel rekening houden dat ze in België zit. Maar ze verstuurd een paar dagen in de week haar pakketjes vanuit Nederland. En je hebt je spullen heel snel.
      Groetjes Marguerite

      Verwijderen
  7. Nou ik wens je veel succes met je nieuwe boekjes.
    Ja wat heerlijk is dat dan he om zoveel inspiratie te krijgen dat je bijna niet kunt kiezen wat je eerst gaat maken.
    Fijn weekend.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen