maandag 4 juni 2012

Postzak...

De postzak heeft zijn metamorfose ondergaan. Jullie waren allemaal zo nieuwsgierig dat ik als eerste maar met de postzak ben begonnen. En dit is het resultaat geworden.


Een nieuwe jas voor het voetenbankje.


Heb de ophangringetjes er als een klein detail ook aan één kant aan gestikt. Vindt hem zelf erg leuk geworden.

Zaterdag kregen we visite dus ben ik weer aan het bakken gegaan.


De cup-cakes heeft oudste dochter versierd.


Manlief wilde een kompasroos en ik vond dat te moeilijk. Deze keer heeft hij dus de taart bekleed.


Zaterdag was ons "zeilmeisje" met de vogelwacht Makkum een ochtend de natuur in. Ze mocht daar onder andere braakballen pluizen. Nooit geweten dat er  zoveel in zo'n bal zat.


Zondag mocht ons "zeilmeisje" voor leerling zeilinstructeurs proefkonijn zijn. Op zo'n dag leren de leerling instructeurs onder leiding van ervaren instructeurs hoe ze les moeten geven aan kinderen. Na de theorie krijgen ze nu de praktijk.


De kinderen mochten kiezen uit Valk-zeilen, optimist-zeilen of surfen. Zij koos voor surfen, stoer hoor!! Boven water was het maar 11 graden en het water was 13 graden. Ik stond tijdens het foto's maken al te bibberen, laat staan als ik het water in had gemoeten.
Moet er zelf niet aan denken maar ons "zeilmeisje" ging liever vandaag weer het water op en niet naar school...

Oh ja, zijn jullie al volger bij Noor! design. Bij 350 volgers geeft ze een cuttlebug weg. Gauw volgen allemaal...



11 opmerkingen:

  1. WOWWWWWWWWW Marguerite wat een hoop moois zie ik allemaal, leuk die postzak verwerkt als voetenbankje. En het versieren van cupcakes en dan die kompasroos SUPER gedaan Paul. En mijn complimenten voor jullie zeilmeisje daar kan je er niet genoeg van hebben TOPPIE.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marquerite,
    Wat een leuk voetenbankje heb je gemaakt zeg !! Ik dacht eerst dat het een tas was haha.
    En die cupcakes en het taartje !!!! Jammie.
    Die braakbaldingen zijn dan weer wat minder haha, maar wel interessant.
    En brrrrr... dat koude water. Maar superleuk dat je dochter er zo'n plezier in heeft.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi..erg leuk zeg dat voetenbankje..ben zelf ook iets met een postzak aan het doen..als het klaar is zul je het zien....ben net een broodje aan het eten dus de cakejes zijn heerlijk maar die pluisbal...blehhh hahah
    fijne week
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je voetenbankje is toppie! Leuk zo, doet echt aan vroeger denken zo.
    Je cakejes en taart zien er verrukkelijk uit!
    En ik wil niet graag ruilen met jullie "zeilmeisje"!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk...............ik zag laatst een stoel, die helemaal bekleed was met die stof en ik was er weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw je voetenbakje is prachtig ik heb er laatst een rookstoel mee bekleed, je cakejes zien er erg lekker uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wat is je voetenbankje mooi geworden zeg, echt een plaatje.
    En die cupcakes en die taart, meid ik krijg gewoon honger zo op de vroege morgen.
    Nu zal ik mijn kinderen eruit trommelen, schooltijd.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaaaaaaf geworden zeg !! Dank je wel vpoor je leuke berichtje op mijn blog.......nee kheb niet teveel gezegd over het boek van Laura he ;)

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je voetenbankje is geweldig geworden, het blijft leuk die postzakken.
    Beetje jammer van die braakballen zo vlak na zo'n heerlijk taart, was even schrikken.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superrr gaaf voetenbankje heb je gemaakt, dat mag je zo onder mijn voetjes schuiven hoor,

    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je voetenbankje is inderdaad zeer leuk geworden. Wat zal jij genieten met je voeten op het post voetenbankje met een lekkere eigen gemaakte cupcake.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen