donderdag 2 januari 2014

En dan ineens...

En dan ineens zitten we alweer op dag twee van 2014.
Iedereen de beste wensen voor 2014 en dat we allemaal maar gezond en creatief mogen blijven.


De afgelopen dagen zijn we veel op stap geweest. En hebben we lekker in huis en keuken gerommeld.
Heb nog wel aan mijn 'Storm' gewerkt.
Er zitten nu negen rode blokken aan elkaar. En dat moeten er nog veel meer worden.


Heb ook een hoesje gemaakt voor de Ipad-mini voor oudste dochter. Nou ja, dat was de bedoeling. Of de Ipad was gegroeid of mijn centimeter gekrompen of.... ik was gewoon dom bezig geweest.
De Ipad past er niet in. Het is nu een etui en moet ik een nieuw hoesje maken maar dan wel twee centimeter groter.


Ook ben ik weer aan een borduurwerkje begonnen. Dit blijft heerlijk om te doen.
Alle kerstspullen zitten weer in de dozen en staan op de vliering. De woonkamer is nu weer leeg en kaal. Moet toch echt aan mijn Berries werken, want de plek waar hij moet komen te hangen is weer vrij.
Vanavond begint 'Wie is de Mol?'.
In al de jaren dat ik het volg heb ik nog nooit de juiste mol gekozen.
Blijf goed opletten, dus wie weet lukt het me dit seizoen...

17 opmerkingen:

  1. Wat wordt jouw storm mooi zeg. Prachtige kleuren.
    Ik verheug me al dagen op de mol vanavond.
    Jij ook veel kijkplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook de beste wensen en dat al je dromen mogen uitkomen dit jaar !!
    Die storm dat wordt nog wat hoor ! Ik vind m nu al mooi.
    En dat hoesje met dat lieve stofje.... jammer dat ie gekrompen is hihi.
    Je bent ook een duizendpoot hè ? Nu weer aan een borduurtje begonnen.....
    Succes met mollen, mijn meiden kijken er wel naar, maar aan mij is het niet besteed zo'n programma. Misschien omdat ik nooit het hele programma kijk, dan mis je stukken en dat komt daarna niet meer goed haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk en vooral creatief 2014 gewenst!!! Je blokken zitten aan elkaar zie ik... het wordt schitterend hoor! Veel plezier vanavond met aflevering 1. Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken want ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful projects. I love your Storm at the Sea so much.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel Gelukkig Creatief en Gezond 2014 en jaaaaa ik zit voor de buis om half 9.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en iedereen die je lief is ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2014!
    De storm ziet er prachtig uit. Lijkt zo echt al op een quilt met die 9 blokken.
    De etui loopt een beetje taps toe lijkt wel, vandaar dat hij misschien niet goed past.
    Wel jammer, want het is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig Nieuwjaar nog gewenst.
    Jou blokken zijn mooi.
    Borduur ook graag in de avond uren meestal
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook alle goeds voor 2014, je bent al weer druk bezig geweest.
    Leuk om Wie is de mol te kijken, ik zit er klaar voor:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk je blogje, er staat weer van allerlei leuks in. Vooral je storm vind ik erg mooi.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer heerlijk crea bea bezig geweest Marguerite, heel mooi allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ipads groeien ;) maar...jij hebt er weer een leuke etui bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig is het hier alweer, leuk he weer de mol volgen......ik heb het meestal ook mis maar de pret is er niet minder om toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marguerite! Ik ontdekte vandaag voor het eerst jouw blog! Wat maak je veel leuke dingen en vooral zoveel variatie in je blog. Ik quilt graag en veel en heb de storm at sea die ik bij jou zag ( mooi!) ook nog op mijn verlanglijstje staan.

    Groet,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent ook heerlijk bezig geweest en die hoes komt nu vast wel goed.
    Een heel fijn jaar voor jullie en groeten Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo heb je toch een leuke extra hoes. Je storm ligt daar ook prachtig te zijn.
    Leuk dat er weer gemold wordt. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marguerite,

    Wat leuk dat je mijn blog volgt. Je eigen blog is ook erg leuk. Veel verschillende creatieve dingen.

    Ik zet je in mijn lijstje;-)

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen