maandag 17 november 2014

Je ziet het groeien...

De dear jane zie je groeien. 62 blokjes zijn er nu af.


Het is zoeken waar ik haar het beste neer kan leggen voor op de foto.


I-4 Stability.


Het beertje groeit ook. Al gaat het voor mijn gevoel wat langzaam.


De dochter van mijn vriendin studeert in Helsinki. En als je zover van huis weg woont wil je dolgraag kaartjes krijgen heel veel kaartjes. Nu was ze deze maand ook jarig. Dus een dubbele reden om haar een kaartje te sturen.


Dat ik gek ben op rendieren heb ik in een eerder blogje wel eens verteld. Maar dat ik zelfs rendieren ga zien in een plasje op de straat...


Ben gisteren naar de Handwerk & Quiltdagen in Nieuwegein geweest. Nieuwegein is niet echt om de hoek maar mijn broer en zijn gezin wonen op nog geen 5 minuten afstand van de beurs en zijn oudste dochter is deze week ook nog jarig dus een perfecte combinatie.
Heb heel veel moois gezien! Maar heb me ingehouden. De uitjes met Brigitta naar de verschillende quiltwinkels wil ik natuurlijk houden. Heb alleen deze lapjes gekocht en twee super leuke patronen van Farmyard Quilting Designs.
Nu alleen nog tijd vinden om...

11 opmerkingen:

  1. jouw DJ groeit gestaag, wat een ontzettend leuk rendiertje ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden Jane en Beer al mooi! Heerlijk zo'n uitje naar een beurs. Fijn om het zo te kunnen combineren. Prachtige rendiertje zag je op straat, dat krijg je als het weer tegen kerst begint te lopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je DJ gaat als een trein, lekker formaat, die blokjes! Je beertje groeit ook al flink, knap hoor. 'T lijkt me toch wel een gepriegel.
    Dat rendier is wel heel bijzonder..., maar ja, waar het hart vol van is... ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah dat rendiertje is geniaal. Wat leuk, gelukkig heb je er een foto van gemaakt. Als je me dit gewoon had verteld, had ik gedacht dat je nu al aan een ontspannend uitje toe was, hihi. Maar we gaan binnenkort weer gezellig wat afspreken. Oh en je Dear Jane is in het echt nog mooier en het wordt al een hele lap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi blokje. Maar ook de stofjes het kaartje niet vergeten het beertje zijn geweldig.
    Petje af.
    En het zoeken naar tijd kun je beter staken want dat kost alleen maar tijd en vinden doe je het toch nooit.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt wordt mooi! En je beertje groeit misschien langzaam maar het ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die Dear Jane blokjes! En die beer wordt heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het groeit inderdaad bij jou allemaal'
    Beertje word lief, is fijn en het inbreien heeft ook zijn tijd nodig.
    Mooie aankopen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Isabel is gek op beren hebben we gemerkt!
    Maar je Jane blokken worden zo ontzettend mooi, prachtig.
    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het wordt steeds moeilijker om je Jane te fotograferen. Je gaat ook als een speer, wat is ie al groot!
    Je beertje gaat dan langzaam, maar het is ook best een moeilijk patroon, maar super leuk, net als die mooie kaart.
    Je hebt weer mooie lapjes gekocht en inderdaad je hebt je heel erg ingehouden, want bij elke kraam is er zo veel moois te koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi de Jane en het beertje een schatje gaat dat worden. Ik zie ook een rendier in die plas. mooi hoor. Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen