dinsdag 25 november 2014

Te veel leuks om te doen...

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik mijn vorige blogje schreef. En over een maand is het eerste kerstdag. Wat vliegt de tijd toch! Zo nu en dan denk je 's avonds als je naar bed gaat 'Wat heb ik eigenlijk allemaal gedaan vandaag'?

De dear Jane is deze week twee blokjes gegroeid.


I-12 Fred's Square Fair.


I-10 Iris' Medallion.


De beer is bijna klaar. Alleen zijn roze snuitje moet nog. En zoals zo vaak. Heb heel veel wol in huis maar net niet de juiste kleur. Van de week nog maar even op zoek.

Deze tijd van het jaar wordt de keuken extra veel bemand. Maakt niet uit door wie, maar iedereen wil wel wat lekkers maken. Oudste dochter heeft heerlijk roomborstplaat gemaakt, manlief een grote pan erwtensoep en ikzelf heb speculaas cupcakes gebakken. Denk dat er deze week nog wel meer lekkers gemaakt gaat worden. Het is nu eenmaal de tijd van het jaar dat we 'veel te veel' snoepen. De tuin is ook klaar voor de winter. Laat de nachtvorst maar komen. De schaatsen willen uit het vet.

Mijn vriendin Brigitta is ook een blog begonnen. En ze maakt hele mooie dingen. Gaan jullie even bij haar blog (http://momentjevangeluk.blogspot.nl) kijken.
Het is echt de moeite waard...

12 opmerkingen:

  1. Ja dit is een heeeel gevaarlijke maand met al dat lekkers....;-) Ik kijk nog even bij je vriendin.Ik ben zelf ook nog niet zo lang met een blog bezig.Moet nog veel leren,maar gaat elke keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh je beertje wordt zo leuk! Snel nieuwe wol halen hoor, ben zo benieuwd hoe ie eruit ziet met snoet. Lief van je dat je even reclame maakt voor mijn blog. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww!!!! Die beer is echt goed geworden! Jaloers!!!!! Wat kun jij dat goed zeg.
    Nu tijd voor Lola dur trui ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ook even bij Brigitta gekeken, prachtig die quilttop die ze gemaakt heeft.
    Jouw beertje zier er nu al leuk uit, maar wordt pas echt een beertje als hij of zij gevuld is.
    Gaan jullie maar lekker smikkelen en smullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blokken zijn prachtig.
    Het beertje word een schatje zo.
    Ja zo veel te doen, en zo is de week weer voorbij gegleden.
    Het blog van je vriendin had ik al ontdekt, en ben haar gaan volgen.
    Prachtig mooi werk is er te zien
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bokken heb je gemaakt!
    En dat beertje vind ik gewoonweg fantastisch!
    Geniet van de winterdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt prachtige blokjes gemaakt! Dat beertje vind ik zo leuk worden!
    Ik hoop dat je gauw een keer schaatsen kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken Marguerite, prachtig hoor.
    Wat leuk dat Brigitta jouw vriendin is en dat ze ook met een blog begonnen is.
    Ik had haar al gevonden, maar nu is het helemaal leuk.
    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een mooie blokken gemaakt! En je beer wordt super leuk, heb je nog snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokjes weer deze keer! En die beer wordt ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, Bij Brigitta kwam ik al op bezoek.
    Mooie strakke blokjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen