vrijdag 2 oktober 2015

Inhaalslag...

Het is een inhaalslag maar de eerste week van het Fair Isle Sampler breiproject heb ik af.
Wat is dit een leuke manier van breien.
Het inbreien is op deze manier veel makkelijker dan zoals ik het vroeger deed en de achterkant ziet er nu ook veel mooier uit.


Week één.

Gisteren was het Bolletongersdei in Bolsward.
Wat hadden ze een prachtig weer.


Deze bollen werden echt verkocht.


En zij keek van een afstandje toe.


En zij genoot van het zonnetje op de rug van een ander schaap.
Zo zou ik ook wel even willen liggen.


Maar daar is geen tijd voor.
Het hele machinepark staat weer eens op tafel.
Een spoedklusje.
Nu maar hopen dat het zo mooi word als ik denk dat het gaat worden.
Meer daar over in een volgend blogje...

5 opmerkingen:

  1. De sampler wordt mooi. Leuk om te doen. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi breiwerkje! En wat leuk dat je ons weer laat meegenieten van je "dagelijke" bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat Fair Isle hé? Ik heb er laatst ook naar zitten kijken op Pinterest volgens mij en ik vond het ook heel verleidelijk om het eens te proberen. Ik ben benieuwd wat er dan anders is dan het gewone inbreien dus ik zal het toch eens beter gaan bekijken dan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi breiwerk! Ik ben benieuwd hoe de rest eruit gaat zien. Ik vind fair-isle ook altijd erg leuk. Maar kom nooit verder dan kleine dingetjes. Als ik dit van jou zie, word ik toch weer verleid iets groters te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor het breiwerk petje af dat doe ik je niet na.
    Maar ben wel heel nieuwsgierig wat het gaat worden het naaiklusje.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen