maandag 27 maart 2017

Een quilt af betekent...

In mijn vorige blogje liet ik zien dat de quilt voor mijn oudste dochter af is.
Al hoewel ze nog lang niet jarig is, slaapt ze er al lekker onder.
En als een quilt af is mag je aan een nieuwe beginnen, toch??
Het patroon Pickle Dish Delight uit Today's Quilter is het geworden.
Had laatst een layer cake gekocht van de serie Pondicherry van Moda.
Met nog wat extra meters in de kleuren rood, blauw en beige zag ik het helemaal zitten.
Dus ging de schaar er in.


De kleuren zijn in het echt veel mooier.


En als het dan zo'n mooie zonnige dag is als vandaag, dan moet ik het gewoon in de tuin laten zien.


Even een foto van dichtbij.

Heb de volgende blokjes al weer klaar liggen om te gaan maken.
Zo leuk om te maken, 
Ben bang dat ook dit een verslavend werkje is...

10 opmerkingen:

  1. Het is niet erg hoor jouw verslaving ik kijk er graag naar zoooooo mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woe, wat wordt ook dit weer een mooie quilt. veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) wow, Marguerite, wat geweldig weer, jij hebt er wel gevoel voor hé, ik zou het niet op kunnen brengen, je zit vaak achter de naaimachine lijkt me zo, of kan dit ook buiten in de zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk... als er een quilt af is mag je weer een nieuwe beginnen!
    Prachtig patroon is dat. Ben zelf niet zo van de ronde lijnen, maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee.
    Ja, weer verslavend... wat zijn we toch erg hè?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor. En ja ik mag ook iets nieuws beginnen als er wat af is. Dus...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....wat zal deze ook weer mooi worden!
    En ja ik weet zeker dat het verslavend is hihi..
    heerlijk toch?

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quilt in prachtige kleuren.
    Veel quiltplezier met deze nieuwe quilt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een Prachtige quilt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen