dinsdag 6 februari 2018

Een jaren lange droom...

Een paar jaar geleden heb ik mijn boot verkocht.
Van een gedeelte van de opbrengst heb ik een goede camera gekocht.
Nooit geweten dat er op een 'echte camera' zoveel knopjes zaten'.
Die ook nog allemaal een functie hadden.
Gelukkig zit er ook een knop 'automaat' op.
Deze gebruikte ik dus trouw.
Maar zo'n camera kan veel meer en veel mooiere foto's maken dan wat ik nu deed.
Een cursus zou uitkomst brengen.
Daar droomde ik geregeld van.
Eindelijk heb ik nu de lef getoond en mezelf opgegeven.


Huiswerk van les één kan gewoon in huis gemaakt worden.


Scherpstellen.


Gaat een wereld voor me open.


De vogeltjes in de tuin zijn een goede oefening.


De merel scherp in plaats van de stoelleuning.


De roodborst had er vandaag niet echt zin in.
Ging steeds met zijn rug naar me toe zitten.

Heb nu al zin in les twee, wat is dit leuk om te doen...

9 opmerkingen:

  1. Wat een grappig verhaal marguerite, het zou het mijne kunnen zijn.....hier precies hetzelfde, alles automatisch, en er kan zoveel meer, het ding kan zelfs op Wifi, hoe? geen idee. ,aar een cursus, tja.....Heel goed dat jij het wel doet, je leert er vast veel van, ik heb dus helemaal geen geduld voor die knopjes, dat is al een dingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, hihi...
      Gaat nu verandering in komen. Als het onderwerp stil staat dan. Hoe dat gaat als het beweegt geen idee. Komt vast in een volgende les...

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk Marguerite!!!
    Tijd maken om het te leren, heerlijk hoor.
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes,ik hoop dat er nog veel mooie foto's volgen.En dat wij er van mogen mee genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om daar mee bezig te zijn. Een goede camera kan toch meer dan het kleine ding waar ik foto's mee maak.
    Succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Dus binnenkort nog veel meer mooie vogels-in-de-tuin-foto’s op je blog ;-) Die vind ik altijd zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee.... knopjes.... tja, zelfs mijn gewone eenvoudige toestelletje heeft van binnen een heel menu waar je van alles mee kunt doen, zoals "witbalans". Geen idee wat dat is, maar voor jou straks geen probleem meer :-)
    Het moeilijke van leren is, dat je alles moet onthouden. Maar er komen straks natuurlijk wel hele mooie... nee nog mooiere foto's op je blog.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-) dat zou iedereen moeten doen wete je, ik heb m never nooit op de auto stand... daar leer je niks van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met fotograferen en de lessen !

    BeantwoordenVerwijderen