donderdag 5 december 2019

Lekker aanmodderen...

Heel langzaam zie ik het kerstquiltje groeien.
Hangt hier wel heel mooi voor de foto.
Plekje moet ik maar onthouden.


Schuur moet nog wel een ander kleurtje krijgen, ooit...


Ossebloed rood denk ik...

Dit was het toilet toen we ons huis kochten.


Een beetje gedateerd noemen ze dat.


En dit is het geworden.
De hele boel omgekeerd.
In de toekomst misschien nog een radiator, het is er wel erg koud.


Een klein nisje om weer leuke dingetjes neer te zetten.

En dan kom je op een dag weer iets leuks tegen op dat vervelende wereldse web.


Sinds vorig jaar denk ik dat ik kan haken.
Doe mijn best, weet alleen niet of die van mij net zo leuk worden als die van de plaatjes.


In ieder geval haakte ik iets te vast, denk ik.
Had ineens twee delen van mijn haaknaald gemaakt...

7 opmerkingen:

  1. Wat wordt je quilt leuk en het rendier haken gaat vast lukken, wel zonde van je haaknaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je kerstquilt zo lekker groeit. Wat een handig ophangsysteem heb je bedacht!
    De w.c. is mooi geworden. Vind het ook altijd zo koud op de w.c., dus ga ik liever boven in de badkamer mijn grote boodschap doen. Of zoals ik het noem "een bruine jongen wegbrengen" :-)
    Sterkte met je haakwerkje. Dat is ook niet mijn sterkste kant.
    Kan trouwens alleen maar vasten en stokjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boven hebben we helaas nog geen wc. Kan het niet eens badkamer noemen. Hihi... Komt in het voorjaar. Moet een dakkapel op en dan komt de rest ook. Eerst moet Paul de keuken maken.

      Verwijderen
  3. Mooi het kerst quiltje, hangt daar mooi.
    Mooi het kleine kamertje, ach en zo lang ben je er niet, heb er ook geen verwarming.
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie metamorfose van het toilet! Je kerstquilt wordt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dat quiltje! Toilet is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen