zondag 28 juni 2020

Even op een laag pitje...

Precies op tijd had ik deel vijf af van Claudine's Quilt.
Ik weet wat jullie denken.
Vijftien juli komt pas een volgend deel uit.
Tijd zat nog!



Maar afgelopen donderdag ben ik geopereerd en moet nu zes weken kalm aan doen.
De eerste dagen probeer ik zoveel mogelijk op mijn bed blijven.
Is ook wel nodig merk ik als ik dit kleine stukje schrijf.
De ene naar de andere fout tik ik. hihi...

Ach, als straks de bibbers uit mijn benen en de rest van mijn lijf zijn, door de ruggenprik en operatie, heb ik heel veel tijd om van het mooie weer te genieten en hopelijk ook weer heel veel steekjes te kunnen zetten...

8 opmerkingen:

  1. Beterschap, en straks weer veel steekjes zetten dan.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou kom maar eerst een beetje bij, Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat alles goed is verlopen en dat je weer snel op de been bent.
    Lekker rustig aan doen dus, en je lekker laten verwennen.
    Wat lezen of in de tuin zitten als het zonnetje schijnt.
    De lapjes komen wel weer aan de beurt. Vooralsnog hangt je quilt daar mooi.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk is dat snel Marguerite, dat helpt vast om die 6 weken door te komen. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap gewenst hoor.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Claudine wordt prachtig! Maar nu eerst heel veel beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je Claudine!
    Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

    BeantwoordenVerwijderen