zondag 5 juli 2020

Je ziet haar gewoon groeien...

Ik dacht nog niet zo lang geleden dat telkens een zelfde blokje maken vreselijk saai zou zijn.
Nou, niks is minder waar.
Het is juist super leuk.
En je merkt na een poosje dat ieder blokje telkens sneller gemaakt gaat worden.


Hier liggen de eerste zes.


Heel snel waren het er negen.


Werd toen wel tijd om stof uit te zoeken voor de sassing en de blokjes.



Onze aanloopkip blijkt ook erg geïnteresseerd in lapjes.


En dan zijn er ineens al vijftien blokjes af.


Nee, het zijn er nu al achttien.
Ben op de helft.
Zes bij zes blokken lijkt me wel leuk.
Of...
Ach, misschien maak ik er nog wel meer.


Intussen is de interesse van de aanloopkip wel wat verminderd.
Of vind ze het zonnetje veel lekkerder...

6 opmerkingen:

  1. Mooie blokken, ik vind het altijd zo leuk dat door het gebruik van stofjes het net lijkt of het andere blokken zijn. Een mooi geheel zo al bij elkaar, kip vind ik erg fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blokken. De quilt wordt leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreemd dat bij jouw de blokken er zomaar opeens aankomen :-)
    Ik moet daar altijd een hoop steekjes voor doen hoor.
    Vroeger vond ik dat ook zo leuk, als maar hetzelfde blok. Tegenwoordig doe ik dat liever niet meer, afwisseling vind ik wel zo leuk.
    Ben benieuwd hoe groot de quilt uiteindelijk gaat worden.
    Gezellig zo'n aanloopkip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blokjes, hetzelfde maar door de kleuren steeds weer anders. Dat wordt en vrolijke quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat groeien ze snel onder je vingers, ze zijn ook heel mooi. Gezellig met aanloopkip.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk je blokken, en door de stofjes zo vrolijk. Zulke blokjes werken verslavend vind ik, een af volgende.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen