dinsdag 30 november 2021

Jippie hij is af...

 Het was de laatste dagen even flink doorwerken, maar het is gelukt 'Het Schoolmeisje' is af. 




Alleen het label moet nog. 
Vanavond eerst maar ontwerpen. 
Nu draait ze rondjes in de wasmachine. 
Altijd een spannend uurtje. 
Komt ze ongeschonden uit de machine?

De sokken zijn ook klaar. 

Het is een cadeautje en de ontvanger leest mijn blog ook dus meer laat ik nu niet zien. 

Komt later wel. 

Vorige week kwamen er allemaal leuke cadeautjes met de post. 

Van de dames van de quiltweek. 

Een verrassing, maar zo lief... 

7 opmerkingen:

  1. Ooh hij is práchtig geworden Marguerite. Die kleuren en de patronen. Dit vind ik gewoon kunst hoor. Echt ik ben er weg van. Dat stukje sok ziet er heel vrolijk uit en wat lief dat je zo verwend bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een pracht van een quilt.
    De sokken zijn ook zo leuk. Bofkont met deze quiltdames.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden. Ik hou helemaal niet zo van geel, maar merk iedere keer dat een gele rand vaak net iets is wat je nodig hebt om de andere kleuren te laten uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt schitterend je schoolmeisje!!! Daar kan je van genieten.
    Inmiddels is hij al uit de wasmachine en hopelijk is het met behulp van vele kleurenvangersdoekjes helemaal goed gegaan.
    Eerlijk gezegd was ik mijn quilts nooit als ze af zijn, alleen als ik ze ga gebruiken voor bed of bank.
    Zo loop ik minder risico en ach, zo vuil zijn ze niet, alleen wat hondenharen haha!
    Nu lekker genieten, ook van je schattige kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je Schoolgirl mooi geworden. Ik had de quilt graag in het echt bewonderd! Ook de sokken zijn weer heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your awesome topic is yours. I like these topics very much. I would like to have such topics daily, this post is really good for you. There are people like you in the world who put their views in front of everyone. Thank you from the heart.
    Gurugram Girls Hostel
    beautifull nightlife Gurugram
    vip Girls In Manesar
    time pass Girls Bhiwadi
    Housewife In Gurugram
    slim Girls Gurugram
    Gurugram Girls Number
    models In Gurgaon
    Gurgaon Girls Real Photos

    BeantwoordenVerwijderen